Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 De siste dagene har jeg vært så sår. Jeg har grått mye, vært mye nedfor. Jeg klarer ikke helt å sette ord på hvorfor det er sånn... Noen ganger sliter jeg med å holde meg, men må bare, hvis sjefen spør f eks om barnet mitt. (Har dårlig samvittighet fordi jeg jobber mye om dagen, jeg jobber ikke veldig mye men begynt i ny jobb lenger unna, barnet har 0720*1630 dager i barnehagen). Jeg er en person som er glad i mat og andre ting (jeg er ikke overvektig, men setter pris på måltider og koser meg når jeg spiser), men det er ikke mye som frister om dagen, og det er liksom ikke helt meg. Kjenner meg ikke igjen selv. En spurte om det var noe for jeg hadde vært litt rar om dagen, jeg sa det ikke var noe (så klart måtte jeg si det), men han skjønte det var det, og jeg sa jeg kan ikke snakke om det nå. (fordi jeg holdt på å begynne å gråte igjen, og jeg ante ikke hva jeg skulle si)... Anonym poster: 68dd1dc9d0ebe445565ef45210f64ea9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Første tanke, er du gravid? Eller i en veldig stressende følelsesmessig situasjon? Kan kjenne igjen den reaksjonen fra begge deler. Anonym poster: 8a3a4710c1802a01024df9555788a476
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er ikke gravid... Det har skjedd mye nytt på kort tid her, ("ny" kjæreste,(sammen i 7/8mnd) ny jobb, nytt bosted). Måtte blant annet flytte pga økonomi. men ingen ting er negativt egentlig. Savner noen ganger det "gamle" livet mitt i leiligheten min da jeg bodde alene med barnet mitt. men har det jo fint nå... På morsdagen ble jeg "glemt", det hjalp ikke for å si det sånn. Fikk ikke en eneste oppmerksomhet (min mor og søster gratulerte meg med dagen). Håper det bare er en liten periode, holdt på en uke nå med å være veldig sår, og nedfor.. HI Anonym poster: 68dd1dc9d0ebe445565ef45210f64ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå