Gå til innhold

Noen som kan se hitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde første og siste mens 21 jan. Til 25 jan Har hatt 20 dager syklus siden Nov. Når hadde dere prøvd en gravidtest? Fikk en negtiv test på lørdag som var 09/02.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager hørtes litt kort ut. Har du eggløsning 14 dager før du venter mens? Tester du mener jeg?

Skrevet

Fikk mensen 20 dager etter første mens det vil si 2 Jan til 6 jan. Fikk mens 21 jan til 25 jan.. Ingen mens nå. Men for par helgen siden hadde jeg litt brundt blod I trusa. Kanskje det var en festeblødning.. Fikk en negativ test på lørdag. Den testen ble ikke tatt i 12 tiden. Har hatt murring I magen fra i går. Etter terminkalkulator er jeg 3 uker og 4 dager. Ingen test slår vel ut da?

Skrevet

jeg hadde mens start 5 okt og testet positivt 11 november. tok et par tester før som var negative...prøv igjen om noen dager :-)

Skrevet

Da er det sikkert håp for meg også.. :-D Søndag er det 28 dager siden mensen.. Føler meg veldig gravid. Trøtt, kvalm, kramper i legger. Litt små sulten hele tiden. Har også litt vondt neders i korsryggen. Pupper er ikke øme, men syns de har mørkere rundt brystvorta. :-D Føler meg litt sliten.

Skrevet

Glemte en ting.. Har kjempe mye gass i magen. Det lukter helt grusomt! Hehe.. Stink bombe til de grader..

Skrevet

Samme her,men for min del hvertfall har det mye å gjøre med at jeg ikke får gått på do om bommelommet hver dag....går kanskje hver tredje dag...da får jeg mye luft og må gå på do skal jeg slippe en fis hehe

Skrevet

Man kan jo og prøve å unngå noen av de matvarene som gir mye luft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...