Gå til innhold

Min lille skitne hemmelighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gift og har vært sammen med mannen i ca 10 år. Har tre små barn. Slitt i ekteskapet i et par år og har bare hatt sex en gang i løpet av disse to årene.

Jeg elsker sex og har alltid gjort det. Holder nå på å gå på veggen. Begynner å bli temmelig desperat!!

Jeg har også et behov for å konstant være forelsket. Aner ikke hvor mange andre enn mannen jeg har vært forelsket i de siste årene.

Nå er jeg forelsket i en mann på jobben. I helgen var hele jobben på tur og vi flørtet. Vi sender også hverandre blikk på jobben. Men, vi gjorde ingenting galt i helgen. Men, om han hadde prøvd seg så hadde jeg absolutt vært med...

Jeg dagdrømmer hver dag at vi har deilig og rå sex!!

Jeg har aldri vært utro mot mannen min, men jeg tror det bare er et tidsspørsmål. Vi går til terapi, men jeg vet ikke om det hjelper. Jeg er bare sammen med han pga barna. Har veid frem og tilbake, og funnet ut at DE vil ha det best om vi holder sammen.

Føler meg horete, promiskuøs og lett på tråden. Men det plager meg ikke. Foreløpig er disse tankene kun i hodet mitt.

Ingen i hele verden vet om dette. Måtte bare få det ut et sted.

Anonym poster: 7135144891492d1194bf843750f5e590

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel fler enn deg som har slike skitne tanker. :) Men gresset er som regel ikke bedre på andre siden.

Og selv om slike tanker kan oppleves som spennende, bare tenk på alt "stresset" det fører med seg om man velger å gå over streken...

Anonym poster: 96e7ff18daabdb0968d9ca4afd44f17e

Skrevet

Hvorfor har dere ikke hatt sex på to år? Vil ikke HAN? For visst mannen min ikke ville hatt sex med meg på to år hadde jeg lett vært utro :P

Anonym poster: ca72859cd936ee51a744aef234c032bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...