Gå til innhold

Brasiliansk voksing, første gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forberedelser i forkant? Vondt i etterkant? Vokset du alt? Hvor mye? Grugleder meg...

Anonym poster: 1a883da3f31e758c383dc59daa01ccd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer bare på å være ren og pen :) Vokset alt + beina. Beina var verst :P Det røsker en del, men fullt overkommelig. Lurt å bruke scrub i dusjen i etterkant ( fra dagen etter eller noe) men det får du nok info om.

Skrevet

Klipp så du har ca en cm lengde på håret, og vask deg med våtservietter og gå på do rett før du skal inn. Etterpå får du ofte beskjed om å smøre med krem

Anonym poster: 2c213c49e406aa167104bb15e175cea2

Skrevet

Samme som kjærepære. Håper du blir fornøyd. Det ble jeg.

Skrevet

første gang er det VONDT. Det er bare å forberede seg på. Det har mye og si hvor du er i syklusen din og. Rett etter mens er det minst vondt. Det er best å ikke ha lenger hår enn en cm ca.

Det kommer helt an på hva slags voks de bruker om det er vondt etterpå eller ei. Syns egentlig de er ganske dårlige på det her i Norge. Sist jeg vokset så var det ikke vondt da jeg har gjort det i mange år og har nesten ikke hår lenger, men var skikkelig sår i noen dager etterpå pga voksen som ble brukt og at hun ikke tok hånden over med engang hun hadde dratt av voksen.

Jeg vokser alt for jeg har så lite hårvekst på venusberget at det er ikke fint med 5-6 hår der...

Anonym poster: 946abdb3819e371db4e64e4243c8e2f5

Skrevet

Takk for svar! Fjerner dere hele trekanten eller?

Skrevet

Brasiliansk vil jo egt si å fjerne absolutt alt, både foran og bak ;)

Skrevet

Brasiliansk vil jo egt si å fjerne absolutt alt, både foran og bak ;)

Noen lar litt være igjen foran...har jeg lest..så bare lurte! Ellers vet jeg at det blir fjernet ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...