Gå til innhold

Rævavtrykk i sofaen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene større enn det andre. Har vært syke en ukes, alle mann. Host, hostere, hostest.

Vi fikk en Apple-tv i julegave, og halleluja! Hvilken oppfinnelse! Har sett masse på Mummitrollet på youtube.

Nå sender jeg pesthusviruset videre. Vil ikke ha.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Snur i døra på denne tråden, slik at viruset ikke rekker å henge seg fast på meg.

Og roper samtidig godt at dere er bedre, og hva skulle man gjort uten tv/ipad/youtube/netflix med syke barn!

Skrevet

Jeg sender selvfølgelig til noen som fortjener det. Her skulle jeg gjerne slengt inn en ond latter, men jeg er så sår i lungene at jeg tør ikke.

Skrevet

Det gjelder å se verdien i de nære ting, Anne-B! Vi er nå midtveis i uke tre med sykdom, han og jeg og et utvalg av unger har vært konstant innenfor de samme fire veggene. Poenget mitt er, selv om jeg er så lei så lei, at jeg har lagt merke til 1)Vi krangler ikke 2) Vi ler fremdeles. Og da er det jo ikke så ille, tross alt. Men vi trenger nok snart ny sofa... Og håper du kjenner meg bak syke-nicket:-P

Skrevet

Det gjelder å se verdien i de nære ting, Anne-B! Vi er nå midtveis i uke tre med sykdom, han og jeg og et utvalg av unger har vært konstant innenfor de samme fire veggene. Poenget mitt er, selv om jeg er så lei så lei, at jeg har lagt merke til 1)Vi krangler ikke 2) Vi ler fremdeles. Og da er det jo ikke så ille, tross alt. Men vi trenger nok snart ny sofa... Og håper du kjenner meg bak syke-nicket:-P

Åh, det er noe drit det der. Jeg blir så brakkesyk.

Hmmm. Nei nå blei jeg noget nysgjerrig her. :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

*banker febrilsk i bordet og er fornøyd med å ha klart å holde oss friske i en hel uke etter 1 måned med diverse ukule infeksjoner*

Godt å høre at formen er stigende, håper det fortsetter sånn :D

Skrevet

Jeg får ikke til å klippe og lime innlegg fra mobilen, og det er den eneste tastesaken jeg orker å betjene fra mitt leie på sofaen, men amandine ble kortvarig (trodde jeg for tre uker siden)skjøvet til side av sykepleiernick:-o på oppfordring fra luten om jeg ikke husker feil. Jeg trodde selvfølgelig at jeg selv var immun mot faenskapet, men akk

Gjest sug lut
Skrevet

Fucking Florence, det er helt umåtelig synd på deg! Kan hende postmann-nissen synes det også, du får følge med.

Skrevet

Ho ho! Og det er sol ute, og jeg orker å sitte nydusjet i sofaen og se på tv under dyna. Og i dag, under over alle under, er bare mannen og jeg i sofaen. Ikke så festlig som det kunne vært under andre omstendigheter, men pytt! Mye mindre slitsomt enn når alle ungene er i sofaen, også..

Skrevet

Er det deg, kjære? Stakkar! Det hørtes litt koselig ut, da. Har faktisk de samme erfaringene som deg; lite krangling og mye latter. Vi har lånt film på biblioteket (Matilda) og brukt epletven.

Er hjemme med to stk i dag som er på bedringens vei, nok til å leke og sloss litt i alle fall. I morgen håper jeg alle er friske, for nå er jeg desperat etter litt alenetid!

Skrevet

Cluet, Anne-B, og min livsregel nr 1: Se alltid etter noe som kan glede! Selv de kjipeste situasjoner har noe godt i seg. Så derfor, etter tre uker med svinaktig faenskap gleder jeg meg over sol og latter. At jeg knapt klarer å gå på do alene velger jeg å se bort fra;-) God bedring til alle som trenger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...