Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 - Hva er du utdannet? - Hvorfor søkte du jobb i NAV? - Hva tjener du ca? Anonym poster: cfc349930d0aeb076cb4d6e4db0c8630
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 - Bostøtte - Karriereveileder - Interessant - rundt 400 000 Anonym poster: b90cee4ca38fb723265344420bcf98b8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 *Utdannet jurist. Jobber med oppfølging av AAP, dagpenger, sykemeldte, enslig forsørger, sosialhjelp etc. Er fagansvarlig innenfor sosialhjelp. *Søkte jobb i NAV fordi det er så mange forskjellige muligheter - utfordrende og så mye å lære. Ingen dag er lik og ingen dag er kjedelig. *Tjener ca 430.000 i året. Anonym poster: 1bcb143ab9405aaf1589a700579440cf
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Bosetting av flyktninger, programrådgiver i introduksjonsprogrammet, og oppfølging av de som er ferdig med intro i inntil tre år etterpå. Trives veldig godt,. Har mye erfaring fra nav tidligere og, både statlig og kommunal side.. Jeg er ferdig med å jobbe med sosialhjelp, kvp og folk som har vært sosialklienter i "en mannsalder".. Spennende å jobbe med mennesker og hjelpe dem i jungelen av jobb og utdanningsmuligheter, samt at det er flott å se hvor fort mange blomstrer opp når de har lært seg språket og kommet inn i samfunnet. Tjener ca 400 000, men jobber 80 % nå..etter eget ønske.. Anonym poster: 277b42f13a8e68248f19d8bbfb11b13a
Skylander Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 De jobber iallefall ikke med å utbetale mine penger for desember mnd. kjøring med egen bil. Har tatt snart 5 uker nå! hehe
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Til dere NAV-ansatte, jeg så denne på fb-siden for vernepleiere. Synes det var trist lesing, er det vanlig at det blir så mye rot og firkanta regler når dere møter brukere? http://vepzebol.com/WP/a-nave-eller-a-ikke-nave-det-er-sporsmalet/ Anonym poster: 37662d224f5667d6e87aa960c0486a0b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Utdannet sosionom Arbeider i mottaket. Har skranken, følger opp dagpengemottakere, ungdom feks med Individstønad, enslige, foreldrepenger, pleiepenger, sosialhjelp, barnebidrag og noen på kvalifiseringsprogrammet osv. Iverksetter praksisplasser, kurs, amo-kurs, utdanning, lønnstilskudd osv. Vi arbeider for at vi skal kunne gi hver enkelt alle tjenester uten skifte i saksbehandler, men om noen blir sykmeldt og skal ha sykepenger, aap eller uførestønad så må de over til oppfølging. Jeg kan noen områder bedre enn andre, men prøver å bistå som best jeg kan. Ja, kan nok si at råtne epler er det de fleste steder, også hos oss. Vi har en fra kommunen (der er flere fra kommunen, med de er kjempeflinke). Han er en skikkelig udugelig idiot som ikke burde sette sine bein i nav. Ikke kan han data, ikke greier han sette seg inn i lovverket, han skriver elendige vedtak, gjør seg utilgjengelig og er en skikkelig ufordragelig type. Sjefen river seg i håret, for eneste måten å kunne sparke noen fra slike stillinger er vel nesten om man driver grovt underslag... Han er inkompetent og de stakkars brukerne hans fortviler. Håper noen har vett til å kunne gi kan en skikkelig klage. Anonym poster: f8998f6e506c48d1a3750fb1b964ebdb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Utdannet sosionom Arbeider i mottaket. Har skranken, følger opp dagpengemottakere, ungdom feks med Individstønad, enslige, foreldrepenger, pleiepenger, sosialhjelp, barnebidrag og noen på kvalifiseringsprogrammet osv. Iverksetter praksisplasser, kurs, amo-kurs, utdanning, lønnstilskudd osv. Vi arbeider for at vi skal kunne gi hver enkelt alle tjenester uten skifte i saksbehandler, men om noen blir sykmeldt og skal ha sykepenger, aap eller uførestønad så må de over til oppfølging. Jeg kan noen områder bedre enn andre, men prøver å bistå som best jeg kan. Ja, kan nok si at råtne epler er det de fleste steder, også hos oss. Vi har en fra kommunen (der er flere fra kommunen, med de er kjempeflinke). Han er en skikkelig udugelig idiot som ikke burde sette sine bein i nav. Ikke kan han data, ikke greier han sette seg inn i lovverket, han skriver elendige vedtak, gjør seg utilgjengelig og er en skikkelig ufordragelig type. Sjefen river seg i håret, for eneste måten å kunne sparke noen fra slike stillinger er vel nesten om man driver grovt underslag... Han er inkompetent og de stakkars brukerne hans fortviler. Håper noen har vett til å kunne gi kan en skikkelig klage. Anonym poster: f8998f6e506c48d1a3750fb1b964ebdb Tjener ca 400 000 Anonym poster: f8998f6e506c48d1a3750fb1b964ebdb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Utdannet sosionom Arbeider i mottaket. Har skranken, følger opp dagpengemottakere, ungdom feks med Individstønad, enslige, foreldrepenger, pleiepenger, sosialhjelp, barnebidrag og noen på kvalifiseringsprogrammet osv. Iverksetter praksisplasser, kurs, amo-kurs, utdanning, lønnstilskudd osv. Vi arbeider for at vi skal kunne gi hver enkelt alle tjenester uten skifte i saksbehandler, men om noen blir sykmeldt og skal ha sykepenger, aap eller uførestønad så må de over til oppfølging. Jeg kan noen områder bedre enn andre, men prøver å bistå som best jeg kan. Ja, kan nok si at råtne epler er det de fleste steder, også hos oss. Vi har en fra kommunen (der er flere fra kommunen, med de er kjempeflinke). Han er en skikkelig udugelig idiot som ikke burde sette sine bein i nav. Ikke kan han data, ikke greier han sette seg inn i lovverket, han skriver elendige vedtak, gjør seg utilgjengelig og er en skikkelig ufordragelig type. Sjefen river seg i håret, for eneste måten å kunne sparke noen fra slike stillinger er vel nesten om man driver grovt underslag... Han er inkompetent og de stakkars brukerne hans fortviler. Håper noen har vett til å kunne gi kan en skikkelig klage. Anonym poster: f8998f6e506c48d1a3750fb1b964ebdb Tjener ca 400 000 Anonym poster: f8998f6e506c48d1a3750fb1b964ebdb Og søkte jobb i nav fordi jeg hadde lyst. Anonym poster: f8998f6e506c48d1a3750fb1b964ebdb
badgi Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Bosetting av flyktninger, programrådgiver i introduksjonsprogrammet, og oppfølging av de som er ferdig med intro i inntil tre år etterpå. Trives veldig godt,. Har mye erfaring fra nav tidligere og, både statlig og kommunal side.. Jeg er ferdig med å jobbe med sosialhjelp, kvp og folk som har vært sosialklienter i "en mannsalder".. Spennende å jobbe med mennesker og hjelpe dem i jungelen av jobb og utdanningsmuligheter, samt at det er flott å se hvor fort mange blomstrer opp når de har lært seg språket og kommet inn i samfunnet. Tjener ca 400 000, men jobber 80 % nå..etter eget ønske.. Anonym poster: 277b42f13a8e68248f19d8bbfb11b13a Hva er du utdannet som?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå