Gå til innhold

Inspirert: Fyll til bakt potet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ikke ha bakt potet i barnedåp, men fikk veldig veldig lyst på da jeg så den andre tråden. Hva bruker dere som fyll?

 

Anonym poster: bbc9c6313d2eb34b4c0a242a445f0f3b

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Mais, bacon, rømme og hvitløkssmør.

Nam, nå fikk jeg lyst på bakt potet :)

Skrevet

Stekt bacon, ost, hvitløkssmør, mais, rømme. Nam, nå fikk jeg lyst på!

 

Anonym poster: f5d0decef37726f8db2291d0cf96257e

Skrevet

Bakt potet er elsk!! Både i dåpen ellers :) mais, ost, kryddersmør, vårløk, rømme, dressing.

 

Anonym poster: 25b25dca147fa9db79ccd64eb821a024

Skrevet

da jeg bodde i Australia så var det ett sted som solgte bakt potet med masse forskjellig fyll.

 

Det beste var chili con carne med masse ost på faktisk..nydelig.

 

hvis ikke så var det kylling, mais, hvitløkssmør, rømme bacon, paprika osvosv..

 

Anonym poster: f083b2f4d661949c788c2a58687cd518

Skrevet

Rømme, kjøttdeig, mais, løk og kryddersmør..

 

Åh, fikk lyst på det nå.

 

Anonym poster: bad2882354ce2d1a920dd32bed4ebf76

Skrevet (endret)

Mais, rømme, bacon, sprøstekt løk (sånn pose).. Bearnaisesaus... Alt som smaker godt oasser i en bakt potet.. Biffstrimler osv osv..

 

Og hjemmelaget kryddersmør/hvitløkssmør. Bruk setersmør og rør inn hvitløk, gressløk og masse krydder av noe du liker..

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Spiser det ikke selv, men hvis jeg skulle ha servert i dåp ville jeg hatt dette som fyll:

 

kryddersmør og hvitløkssmør

Ost (cheddar, mozarella og parmesan)

Rømme

Salsa

Kjøttdeig

Bacon i biter

Skinke

Rødløk

Mais

Kylling

Jalapenos

Bønner

Fersk persille

 

 

 

Anonym poster: 5102e6a15021ef456c568d087e3d05bc

Skrevet

Stekt kjøttdeig som tilsettes finkuttet løk mot slutten. Og så kryddersmør da selvsagt. Sinnsykt godt og utrolig enkelt.

 

Anonym poster: a8450333b869f8ec290cffb8f56d3ad6

Gjest overlord
Skrevet

Bløpmuggost, serranoskinke, oliven og tomat.

Skrevet

En god sopp og baconstuing med fløte. Deilig!

 

Ellers er bare kryddersmør godt.

 

Er glad i bernaise også

 

Anonym poster: 07324d8d379d8ba218bbdd7a0cb3139b

Skrevet

Ahhh... Takk for svar, får rent vann i munnen her!!

 

Hi

 

Anonym poster: bbc9c6313d2eb34b4c0a242a445f0f3b

Skrevet

Strimla skinke, revet ost, kryddersmør og rømme:) og mais! Namnam:)

Skrevet

Sprøstekt bacon, rømme, smør, maiskorn. Nam!

 

Anonym poster: cc5679c46431faf119fdbfd1f1cd2b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...