Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Skal ikke ha bakt potet i barnedåp, men fikk veldig veldig lyst på da jeg så den andre tråden. Hva bruker dere som fyll? Anonym poster: bbc9c6313d2eb34b4c0a242a445f0f3b
Gjest Kira bjeffer Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Mais, bacon, rømme og hvitløkssmør. Nam, nå fikk jeg lyst på bakt potet
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Stekt bacon, ost, hvitløkssmør, mais, rømme. Nam, nå fikk jeg lyst på! Anonym poster: f5d0decef37726f8db2291d0cf96257e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Bakt potet er elsk!! Både i dåpen ellers mais, ost, kryddersmør, vårløk, rømme, dressing. Anonym poster: 25b25dca147fa9db79ccd64eb821a024
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 da jeg bodde i Australia så var det ett sted som solgte bakt potet med masse forskjellig fyll. Det beste var chili con carne med masse ost på faktisk..nydelig. hvis ikke så var det kylling, mais, hvitløkssmør, rømme bacon, paprika osvosv.. Anonym poster: f083b2f4d661949c788c2a58687cd518
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Rømme, kjøttdeig, mais, løk og kryddersmør.. Åh, fikk lyst på det nå. Anonym poster: bad2882354ce2d1a920dd32bed4ebf76
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Mais, rømme, bacon, sprøstekt løk (sånn pose).. Bearnaisesaus... Alt som smaker godt oasser i en bakt potet.. Biffstrimler osv osv.. Og hjemmelaget kryddersmør/hvitløkssmør. Bruk setersmør og rør inn hvitløk, gressløk og masse krydder av noe du liker.. Endret 11. februar 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Spiser det ikke selv, men hvis jeg skulle ha servert i dåp ville jeg hatt dette som fyll: kryddersmør og hvitløkssmør Ost (cheddar, mozarella og parmesan) Rømme Salsa Kjøttdeig Bacon i biter Skinke Rødløk Mais Kylling Jalapenos Bønner Fersk persille Anonym poster: 5102e6a15021ef456c568d087e3d05bc
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 Stekt kjøttdeig som tilsettes finkuttet løk mot slutten. Og så kryddersmør da selvsagt. Sinnsykt godt og utrolig enkelt. Anonym poster: a8450333b869f8ec290cffb8f56d3ad6
Gjest overlord Skrevet 11. februar 2013 #10 Skrevet 11. februar 2013 Bløpmuggost, serranoskinke, oliven og tomat.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 En god sopp og baconstuing med fløte. Deilig! Ellers er bare kryddersmør godt. Er glad i bernaise også Anonym poster: 07324d8d379d8ba218bbdd7a0cb3139b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Ahhh... Takk for svar, får rent vann i munnen her!! Hi Anonym poster: bbc9c6313d2eb34b4c0a242a445f0f3b
May the force be with you Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 Strimla skinke, revet ost, kryddersmør og rømme:) og mais! Namnam:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #15 Skrevet 11. februar 2013 Sprøstekt bacon, rømme, smør, maiskorn. Nam! Anonym poster: cc5679c46431faf119fdbfd1f1cd2b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå