Gå til innhold

Unge mødre dk på 5 nå :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel i denne episoden hun Dea og Rasmuss får babyen og den blir fratatt.

Anonym poster: b2946237787664eccc30300e3caa4877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ser sånn ut. Helt forferdelig :(

Skrevet

Så uendelig hjerteskjærende..

Skrevet

Det er jo helt grusomt. Jeg syntes veldig synd på de nå, det må jo være helt forferdelig å akkurat ha født og vite at babyen blir tatt fra deg om noen få timer.

Kommunen har sikkert en god grunn, men dette syntes jeg var trist å se på.

Anonym poster: 15331e7fd4b73fa38acf19dc10405861

Skrevet

Helt enig - veldig trist å se på :(

Skrevet

Syns og det er fælt å se på.. Syns det hele er merkelig egentlig. Det måtte jo ha vært noe annet de kunne prøvd av tiltak og div en å bare ta babyen med engang. Jeg skjønner at de er umodne og ressurssvake, men de kunne jo fått mer hjelp og n sjanse til å vokse med oppgaven under kontrollerte former i en eller annen form.

Får de babyen tilbake?

Anonym poster: 72bbaffaabdb42300612f8fec1dfe98c

Skrevet

Uansett grunn er det hjerterått å se, selv om avgjørelsen sikkert er korrekt.. :(

Anonym poster: dfa41763db975dcfc647cf5f72c58f3d

Skrevet

Ja syns også det er helt grusomt. Jeg skjønner ikke helt hvordan kommunen vet at de absolutt ikke klarer og ta vare på barnet når de ikke har fått en eneste sjanse. Hva med og sende moren på mødrehjem. Og få noen til og vaske helt over leiligheten. De har sikkert gode grunner for og ta barnet men er jo veldig synd fordi..

Skrevet

Forferdelig trist, både for de og for den lille jenta. Selv om beslutningen er riktig fra barnevernets side, så har nok både han og hun prøvd så godt de kunne. Men det er ikke alle som kan. Håper lille Rosa kommer til et godt hjem.

Anonym poster: 7ba02bbd3276f68791fa220464228511

Skrevet

Nei de har ikke fått babyen tilbake etter det jeg har fått med meg på nettet..

Skrevet

Enig med dem over... Kanskje riktig avgjørelse, men fy søren så forferdelig å se... Unner ingen å være i den situasjonen de er i der.

Gjest Julia1984
Skrevet

Det er nok ganske sterke grunner til at barnevernet gjør som de gjør, husk at de har taushetsplikt og kan ikke fortelle sin versjon!!

Skrevet

Syns og det er fælt å se på.. Syns det hele er merkelig egentlig. Det måtte jo ha vært noe annet de kunne prøvd av tiltak og div en å bare ta babyen med engang. Jeg skjønner at de er umodne og ressurssvake, men de kunne jo fått mer hjelp og n sjanse til å vokse med oppgaven under kontrollerte former i en eller annen form.

Får de babyen tilbake?

Anonym poster: 72bbaffaabdb42300612f8fec1dfe98c

Nei, de får henne ikke tilbake. Rosa er vel rundt 2 år nå.

Anonym poster: 7ba02bbd3276f68791fa220464228511

Gjest Julia1984
Skrevet

Et barn er ikke en prøveklut. Det et nok tungtveiende grunner at disse to ikke "får en sjanse" til å vise at de duger som foreldre.

Synes det er grusomt at de lager tv underholdning av slike personlige tragedier, disse to burde jo vært beskyttet mot seg selv

Skrevet

Et barn er ikke en prøveklut. Det et nok tungtveiende grunner at disse to ikke "får en sjanse" til å vise at de duger som foreldre.

Synes det er grusomt at de lager tv underholdning av slike personlige tragedier, disse to burde jo vært beskyttet mot seg selv

Et barn er ikke en prøveklut og det er nok gode grunner for at disse to ikke får ha barnet alene. Men grusomt og hjerteskjærende er det likevel, og det er synd i de to stakkars foreldrene. De kan jo faktisk ikke noe for at de ikke får det til.

Skrevet

Ja syns også det er helt grusomt. Jeg skjønner ikke helt hvordan kommunen vet at de absolutt ikke klarer og ta vare på barnet når de ikke har fått en eneste sjanse. Hva med og sende moren på mødrehjem. Og få noen til og vaske helt over leiligheten. De har sikkert gode grunner for og ta barnet men er jo veldig synd fordi..

Hvis de ikke klarer å vaske leiligheten godt nok til at det er greit å ha et barn der, men må få andre til å leie inn noen som kan gjøre det, så vil jeg si at det teller i retning mot at de ikke bør ha noen baby å passe på. Selvfølgelig må det være ekstremt for at det alene skal gjøre at de ikke får en sjanse, men det er ekstremt å ha en leilighet som er så møkkete.

Anonym poster: d325f4aa9a37e8c496e95c3ccd6857f7

Skrevet

Tror nok BV gjør det riktige her. Jeg kjenner de ikke, men etter det jeg har sett så synes jeg spesielt moren virker tilbakestående og med lite forståelse for ting. Det er uansett et par som er blitt foreldre og det gjør vondt å se på!!! :(

Anonym poster: 232842168aceac901f2f581155bbf86c

Skrevet

Så ikke dette, men en tanke som slår meg er hvorfor i all verden skal dette sendes for alle å se?

Skrevet

Var det ikke et planlagt barn å da?

Anonym poster: 1fc68d5faf069d1fec908508d6a679f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...