Gå til innhold

Lilla klær til guttebaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer det? Eller er lilla den nye jente-fargen?

Anonym poster: 3485c0ee2cd318e196c5db601543a3fe

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg synes lilla fungerer til begge kjønn, og da spesielt den mørke og sterke lillafargen.

Skrevet

Guttene mine har en del lilla (1 år og 3 år). Og det passer de kjempefint! Eldste er utrolig stilig med tynn lilla ullgenser og jeans ;)

Anonym poster: d26181c5f861ea4c11865db2c63e4564

Skrevet

Jeg syns også lilla funker til begge kjønn :) har brukt mørk lilla til min gutt, var så fin atte :)

Skrevet

Det er hva man selv vil! Min datter blir ofte tatt for å være gutt fordi jeg kler henne i mye brunt, grått og mørkeblå. Bare flott om du tør å gå mot strømmen og kle han i lilla!

Skrevet

Takk for svar. Synes også at mørk lilla passer til begge.

Anonym poster: 95e398ec282e2fb8589ffbb580bac34f

Skrevet

Helt enig. Har strikka en dress i lilla til nevøen min. Brukes på begge kjønn så lenge det er en mørk lilla farge.

Glad i lilla og grønn her, samt brunt, grått og blått.

Skrevet

Jeg har en jente på 3 og en gutt på under ett år, så han arver ja. Har gått i mye lilla han, og rosa ull under. Hehe! Han har lilla allerede, men så lenge han har på guttelue er det ingen som lurer på kjønnet. Men han ser veldig ut som en gutt da! Ingen tar feil, ikke om han har på litt vel feminine klær heller... Jenta mi ble ofte tatt for å være gutt, selv i rosa.

Skrevet

Hadde nok ikke kledd babygutt i lilla.Min gikk masse i blå,lyseblå,grønn.Han er 11 nå,men hadde han vært født nå hadde jeg nok kledd han i brunt og blått og grått.

Gjest sussie77
Skrevet

Har ikke kledd gutten min i lilla. Men det er ikke en farge han hadde kledd veldig bra heller. Vet jo at lilla brukes på gutter. Kommer jo også mye an på hvordan klærne er også.Har derimot masse lilla til jenta mi da. :)

Skrevet

Jeg synes alle farger passer til alle. At det ikke er guttefarger og jentefarger.

Jeg vil f. eks ha grønt til min jente :) Det synes jeg er fint. Og kan fint kjøpe blått til henne også. Eller grått og sort :) !

Anonym poster: 5bf1bb62a3decfa8013202685977b046

Skrevet

Må innrømme jeg er litt overrasket over svarene her :)

Jeg synes ikke lilla er den "nye" jentefargen, jeg synes faktisk alltid lilla har vært en jentefarge.

Når jeg tenker meg om har faktisk gutten på 7 en lilla arvet t-skjorte, med et kult trykk på, så den har han brukt litt. Ellers kan jeg ikke huske å ha sett noe særlig lilla tøy i gutteavdelingene? Syns generelt ikke lilla er en farge jeg ser gutter gå i heller.

Synes ellers lilla er en pen farge, og bruker det en del på jenta mi :)

Anonym poster: b356c9eb2a0ca7fac2afc7351e7e401c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...