Gå til innhold

Ikke pokker om han inni her har tenkt seg ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg prøvd omtrent alt som finnes av kjerringråd, og satt mannen i sving stadig vekk, vasket gulv og jeg vet ikke hva.

8 dager igjen nå- men ikke søren. Var hos jordmor idag, og hun spurte om hun skulle prøve å strippe meg. Men der var det ikke noe å strippe på, for det var helt snurpet igjen.

Sukk, jeg blir gaaal. JA, jeg sutrer og synes synd på meg selv. Men det er ikke stort annet å gjøre når man ikke sover om nettene og er så trøtt at man svimer av i dusjen, kaster opp maten og skjelver på henda. *sutre igjen*

Noen som har noe fødestøv å sende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk ganske mange dager i bonus sist, gjorde du ikke? Det er sikkert de du betaler tilbake nå. Mange dager på overtid med andre ord ;)

Skrevet

Du fikk ganske mange dager i bonus sist, gjorde du ikke? Det er sikkert de du betaler tilbake nå. Mange dager på overtid med andre ord ;)

Heh, ja, åpenbart. Bare ikke det blir liiiiike mange dager da, det hadde jo vært i overkant å gå 4 uker på overtid. ;)

Skrevet

Det hadde vært i overkant ja. Du får ta to uker denne gangen og to uker neste gang.

Skrevet

Det er så slitsomt å gå sånn.

Kan ikke annet enn å si at du har all min sympati.

Jeg selv har bare effektivt radert vekk den siste måneden før jeg fødte sistemann. Fortjener ikke annet enn å gå rett i glemmeboken!

Kunne akupunktur vært noe? Det funka til en viss grad for meg. Ganske moro å gå hjem fra akupunktøren med en gjenglemt nål midt oppå hodet. Den var uansett veldig fin å ha der.

I tillegg kosta jeg på meg et par runder hos en manuell terapeut. Hadde helt harde muskler i nakke skuldre og permanent hodepine. Om ikke annet så fikk han løsna litt på ting. Det var rett og slett kun fokus på meg selv først og sist.

Skrevet

Det er så slitsomt å gå sånn.

Kan ikke annet enn å si at du har all min sympati.

Jeg selv har bare effektivt radert vekk den siste måneden før jeg fødte sistemann. Fortjener ikke annet enn å gå rett i glemmeboken!

Kunne akupunktur vært noe? Det funka til en viss grad for meg. Ganske moro å gå hjem fra akupunktøren med en gjenglemt nål midt oppå hodet. Den var uansett veldig fin å ha der.

I tillegg kosta jeg på meg et par runder hos en manuell terapeut. Hadde helt harde muskler i nakke skuldre og permanent hodepine. Om ikke annet så fikk han løsna litt på ting. Det var rett og slett kun fokus på meg selv først og sist.

Akupunktur er foretatt flere ganger uten virkning. Og da har han satt på veldig spesifikke punkter som i teorien kan starte fødsel der og da- bare ikke hos meg. Skal atter en gang imorgen, men så dropper jeg det, for jeg har ikke penger til flere runder, for å si det sånn.

Forøvrig er han sånn helhetsterapeut, så han har drevet med soner på føttene mine også, både for å lindre bekkenet, og for å stimulere livmoren. Null virkning der også.

Eneste som funker er nakkebehandlingen han gir meg, jeg har kronisk betennelse i nakken, som dempes litt. Men det får jo ikke ungen ut. :P

Skrevet

Da har du virkelig prøvd alle triksa i boka...

Da gjelder det bare å få til å ha det så komfortabelt du greier det den siste tiden.

HELDIGVIS går det over!!! :)

Skrevet

Da har du virkelig prøvd alle triksa i boka...

Da gjelder det bare å få til å ha det så komfortabelt du greier det den siste tiden.

HELDIGVIS går det over!!! :)

JA, nå har jeg egentlig bare kapitulert, og skal herved tilbringe resten av tiden i vekselsvis sofaen og sengen. Kun avbrutt av noen småturer med bikkja. :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Fire barn på overtid her, så du har min dypeste medfølelse!

Det eneste som virkelig hjelper er å gi opp håpet. Virkelig tro innerst inne i sjelen at du kommer til å gå gravid for alltid, og at det ihvertfall ikke skjer noe i natt - og plopp så er det igang ;)

Men det nytter ikke å jukse seg til denne troen, man må være 100 % overbevist om at man kommer til å bli et medisinsk under som går gravid resten av livet ;)

Masse, masse lykke til - og tenk så fantastisk: det kommer til å være verdt det!!!

Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Håper det ikke er så lenge til. Klem. :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg kan ikke sette meg inn i hva du går gjennom siden jeg fødte prematurt, men du har all min sympati og jeg sender over bøttevis med fødestøv :)

Skrevet

Du har min fulle medfølelse. Selv gikk jeg 8 dager på overtid og ble innmari lei. Jeg prøvde det meste, bortsett fra å hoppe på trampoline og springe i trapp, men ingenting hjalp. Junior kom når han var klar. Så du må nok bare vente, dessverre...

Skrevet

Eg gjekk også 8 dagar over, frykteleg langsomme dagar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...