Gå til innhold

Okey.. no blei ivertfall eg flau !!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

kom heim no og ser i speilet at der er en sprekk på boksa mi framme under smekken :(

 

var innom jobben til mannen før idag.. ( der de jobber kun mannfolk) han ene stirra slik DER nede på meg.. eg kunne ikkje sjønne koffor.. (noke eg gjer no :P )

 

har vert på butikken, på foreldre møte på skulen, henta i barnehagen... off so flaut !!! har svart blondetruse på meg so den sjuler ikkje so veldig mykje...

 

Anonym poster: 68ce2060543bd22101237db7f3c45656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra det ikke var hvit blondetruse;)

 

Anonym poster: dde0cd2277f1a52e27535861b21f99ec

Skrevet

Du er ikke alene :)

 

Jeg jobber i barnehage. Midt i den travleste hentetiden på ettermiddagen ryddet jeg i garderobene. Pratet med mange foreldre, helt til en annen ansatt pirket meg på skulderen og hvisket "du har buksesmekken åpen" :wub: Litt stiv dongeribukse, så ja det var virkelig åpent.....knallrød bokser under :wub:

 

Anonym poster: 3f82b73b559a6fb8186ad70e53cfe7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...