Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 kom heim no og ser i speilet at der er en sprekk på boksa mi framme under smekken var innom jobben til mannen før idag.. ( der de jobber kun mannfolk) han ene stirra slik DER nede på meg.. eg kunne ikkje sjønne koffor.. (noke eg gjer no ) har vert på butikken, på foreldre møte på skulen, henta i barnehagen... off so flaut !!! har svart blondetruse på meg so den sjuler ikkje so veldig mykje... Anonym poster: 68ce2060543bd22101237db7f3c45656
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Bra det ikke var hvit blondetruse;) Anonym poster: dde0cd2277f1a52e27535861b21f99ec
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Du er ikke alene Jeg jobber i barnehage. Midt i den travleste hentetiden på ettermiddagen ryddet jeg i garderobene. Pratet med mange foreldre, helt til en annen ansatt pirket meg på skulderen og hvisket "du har buksesmekken åpen" Litt stiv dongeribukse, så ja det var virkelig åpent.....knallrød bokser under Anonym poster: 3f82b73b559a6fb8186ad70e53cfe7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå