Gå til innhold

Borte fra baby 10 mnd, fredag til søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert i bryllup i juli, da er babyen 10,5 mnd. Hva tenker dere om det? Han skal være hos bestemor eller tante. Kjenner jeg gruer meg...

Anonym poster: 52d3f408c5faac4b92b5df4de7c72692

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke klart det, tror nok du lå øve litt om du grurer allerede. Jeg hadde heller tatt den lille og barnevakt med meg.

Skrevet

Så lenge han er hos noen han omgås ofte, så går det nok helt supert. Kan være en idé å la han sove over der én gang på forhånd dersom de ikke har mulighet til å passe han hos dere.

Reis og kos dere :)

Anonym poster: 61d8a600d4573cf774b87afe43dad437

Skrevet

Det syns jeg var alt for tidlig.

Ta med babyen og barnevakt for de timene dere i i bryllupet.

Anonym poster: 0aad1d00b49848fe637f129c2d2c316b

Skrevet

Det går nok helt fint! Men bør jo ha overnattet der et par ganger før. Jeg var i bryllup på andre siden av landet når eldste var 3,5 mnd. Var vekke litt over et døgn, og det gikk helt supert! Var også vekke en langhelg når han var 10 mnd.

Gjest Julia1984
Skrevet

Det går så fint så lenge barnet ditt er i kjente omgivelser sammen med noen han/hun kjenner! Og du har veldig godt av det!!

Skrevet

Kommer helt an på ungen og mener jeg, om det er en som ikke sover er det ikke alltid lett å få pass. Min sov ikke borte før noen dager før han ble 1. Men dette fordi han sov lite og ujevnt om natten enda. Mener det er opp til hver enkelt hva en synes er greit. Jeg liker ikke tanken på å reise bort så lenge med et så lite barn.

Skrevet

Det er lenge til juli og da har du god tid til at de kan passe noen ganger først og kanskje prøve en overnatting på forhånd.

Jeg var borte en helg når babyen var 6 mnd og det gikk kjempe fint. Hun var hjemme med pappaen sin, men jeg var redd jeg ville savne henne veldig.

Var deilig med et avbrekk, men godt å komme hjem igjen og

Anonym poster: c68d2ab4b9ac5eb3a8408a1352e3b38f

Skrevet

Det går nok helt fint! Men bør jo ha overnattet der et par ganger før. Jeg var i bryllup på andre siden av landet når eldste var 3,5 mnd. Var vekke litt over et døgn, og det gikk helt supert! Var også vekke en langhelg når han var 10 mnd.

Hvordan vet du at det gikk så bra for babyn din at du var borte? Sa h*n det?

Anonym poster: 575cd97b68b23f0be5b2b2f65d7b68a0

Gjest overlord
Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort. Har ventet til de var 1 år før både mannen og jeg har vært borte over natten, og ventet til 2 år før vi har vært borte en hel helg.

Skrevet

For meg hadde det vært for lenge for tidlig, men bare du vet hva som er rett i ditt tilfelle.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Synes faktisk en hel helg var litt lenge. Jenta mi er snart 9 mnd, og jeg ser jo bare hun har vært borte fra meg i 4 timer så blir hun veldig klengete når jeg kommer tilbake. Klamrer seg til meg og skal sniffe inn "mammalukten". Så hun hadde ikke vært klar for en hel helg. Men så har ikke hun vært borte fra meg mer enn 6 timer heller, så hun er ikke vant. Tror dere må øve noen ganger først, ikke bare gå rett på en hel helg, det er lenge for de små. Hadde ikke gjort det.

Skrevet

Er invitert i bryllup i juli, da er babyen 10,5 mnd. Hva tenker dere om det? Han skal være hos bestemor eller tante. Kjenner jeg gruer meg...

Anonym poster: 52d3f408c5faac4b92b5df4de7c72692

Jeg hadde ikke klart det. Min er 11 mnd nå. Jeg skal besøke ei venninne i en annen by, ei hel helg om noen uker. Og da skal minste være med - så får treåringen være med besteforeldre. Det anbeales ikke å være borte fra små barn ei hel helg før det er 2 år gammelt.

Anonym poster: 20bb14b5ad793ef8fc18ed817f625efa

Skrevet

Min på 8 mnd skal være hjemme i vårt hus sammen med besteforeldrene som vi jevnlig omgåes nå til helga. Kjenner jeg gruer meg litt, men, dem har god kontakt, så tanker nok at det aller helst skal gå bra;)

Skrevet

Nei, men de som var sammen med henne ser jo forskjell om en baby er glad og i farta eller sutrete og lei seg. Merket ikke noe i etterkant at hun var klengete og lei seg.

Skrevet

Nei, men de som var sammen med henne ser jo forskjell om en baby er glad og i farta eller sutrete og lei seg. Merket ikke noe i etterkant at hun var klengete og lei seg.

Beklager feil anonym som svarte, jeg er ikke den med babyen på 3,5 mnd

Skrevet

Det går nok fint! Bare dere og barnevaktene er enige om alt av rutiner og ting, barnet er godt kjent med de det skal være hos, og dere har mulighet til å hente det hvis det skulle oppstå noe så er det da ingen ting i veien for at dette går bra.

Jeg har aldri hatt mini på 2 borte mere enn en natt av gangen, men det er kun fordi jeg selv syns det er uvant og leit. Det er ofte vi foreldrene som har det verst. :)

Skrevet

Alle må selv finne ut hva som føles riktig. Men jeg hadde ikke gjort det. Jeg liker ikke å være borte fra barna lenge om gangen. Sånn er det bare! :)

Skrevet

Min sønn var vel 10 mnd når han ble med bestemor, bestefar og storesøster hjem til svigers. de var der i 4 dager før vi kom. Gikk strålende :)

Anonym poster: 1fb437a21f8f25d928faab70135fde5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...