LilleBamBam+EnTil Skrevet 12. februar 2013 #51 Skrevet 12. februar 2013 Det er da null problem HI!!! Jeg gjør det samme: ungen er i barnehagen, jeg har "fri" for å skrive oppgave og lese til eksamen. Og egentlig er ikke det fri heller, det er søren meg mye jobb med de helv... eksamenene. BLÆH!!!! Og om ungen kan velge mellom lek i barnehagen eller hjemme med stressa mamma.............ja det sier seg selv.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 12. februar 2013 #52 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Nyyyyt det! Det kan være siste fritimene du har for deg selv på dagtid på lenge! Mange av de som svarer her er sikkert alenemødre, disse har fri i ny og ne selv. Det er lov å ta fri når man har mulighet Anonym poster: 00b7f69afa079c6e81564604ad4fd453 Ehhh.. Hva mener du med det? At vi som er alene ikke skjønner at mødre i forhold med barnas far også trenger fri? Altså, de fleste av oss alenemødre har gjerne vært i forhold med barnas far på et eller annet tidspunkt, så vi skjønner jo hvordan "dere" har det. For vi har jo gjerne vært der selv. Og mulig jeg bare snakker for meg selv nå, men NETTOPP fordi jeg vet hvordan dere har det fordi jeg har vært der selv, OG at jeg nå har litt fri, DESTO mer forstår jeg hvor overveldende det er for de som nesten aldri har barnefri Hi: jeg skal ha barna i barnehagen og på sfo i ferien. Litt fordi jeg er syk og må sove hver dag, men også fordi de fleste vennene og naboene skal være der. Da er valget mellom å la de være hjemme og kjede seg med meg, eller være sammen med vennene deres. Derfor har jeg valgt å ha dem hjemme på tirsdag og så skal de ha kortere dager resten av uka. Og faren skal ha dem hjemme på fredag. Da får de litt fri og litt tid med vennene sine. Endret 12. februar 2013 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #53 Skrevet 12. februar 2013 Han skal få sove så lenge han vil, vi spiser frokost og koser oss, så drar han i bhg og koser seg noen timer mens jeg leser og samler energi. Med "husmorferie" og egenpleie tenkte jeg på noen timer for meg selv uten husarbeid, klesvask, matlaging osv. Syns det er helt utrolig at noen kan komme med slike kommentarer som du gjorde "da burde du ikke fått et barn til" Regner med du var full av energi når du gikk gravid og i tillegg skulle ta deg av en unge, hus og studere for å få en utdannelse. Selvfølgelig klarer jeg å ha han hjemme, men av og til er det godt å få slappe av noen timer uten barn. Anonym poster: 457fc6199260b89bc7f4bf580e1f5393 Æsj . Ikke hør på alle surpompenene her inne! Jeg gjør akkurat det samme selv. Har to fra før og venter nr tre. Er 25 uker på vei og tar med fri når jeg kan. Hvorfor holde unga hjemme når dem ber om å få lov til å reise i bhg? Jeg jobber selv i bhg,og synes faktisk mange barn har det bedre i bhg noen timer hver dag ,enn å være hjemme med en sliten mamma;-) Anonym poster: 389fa2aced7b5515a3d0c4f38a0c0a71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå