Abigael Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Hvor mye klær trenger man til en baby som blir født i midten av april? Jeg tenker mest på klær til å ha på ute og sånt. Luer og votter i ull? Hvor tykk dress til å ha i bilen, i vogna og sånt? Er helt grønn på dette området. Begynner jo ofte å bli nokså varmt i april, men skal man kjøre på med ulldress og sånt likevel?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Min nr 2 er født i april. Jeg hadde bare hjemmestrikket(jkke, lue og sokker) til uteklær. Brukte ikke pose i vognen. Hun lå på lammeskinn og hadde dyne over seg, evt et teppe hvis det var kaldt. I bilstolen hadde hun teppe over seg. Anonym poster: 90865294f6b8bce2ff737df423b3b591
TPK Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Teppe til bilstolen er lurt uansett. Det er lett å ta av når bilen blir varm. Vi hadde en sånn bamsedress til eldste som er født i april. Brukte den bare noen uker egentlig. I vognen hadde vi lammeskinnspose, men den tror jeg ikke vi brukte før til høsten. Brukte dyne før det. (Jeg var ikke i form etter fødselen, så det ble lite trilleturer i begynnelsen).
Abigael Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2013 Takk for svart Så en litt tynnere dress eller bare hjemmestikket ull til å ha i bil og i vogn holder? Hvor tykke luer hadde dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå