Gå til innhold

Det verste har skjedd! *flau*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på kjøpesenteret i 11-tiden i dag. Sto inne i en full heis, med masse folk... Og joda!! *SPLÆSJ* Vannet gikk, og alle fikk det på føttene sine. Så her ligger jeg på sykehuset og blir helt rød i trynet av å tenke på det. Herregud så flaut!!!!

Anonym poster: a5f9b925668b6deb2d30f93ec0229985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så morro:)

Lykke til med fødselen!!!

Skrevet

Eh ja....... hva med å tenke på å føde?

Anonym poster: 9e9e83114b818915335790a5a77f10a6

Skrevet

Ikke flaut i det hele tatt.

Anonym poster: 095dbe9092ace6206ad9fbf6d9049bd3

Skrevet

Hahaha, jeg må le litt. Ikke vondt ment kjære deg. Men vet du, det er jo helt naturlig. Tror heller de rundt deg tenkte at : håper hun ikke føder her, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Da mitt vann gikk, så hadde jeg bare små bind. Ja jeg trodde det bare kom smått. Men neida, det fosset ut. Så måtte jeg traske med klissvåte bukser gjennom en stappfull legevakt (hovedinngangen var stengt), mens jeg stoppet opp grunnet rier hele tiden. Det var faktisk vann-spor på gulvet etter meg.

Skrevet

Så du sto i heisen uten truse og strømpebukse under skjorter ditt? Mhm....

Anonym poster: 569f8a7add6dd1c0510e80191ac2169d

Skrevet

Hahaha, hadde brydd meg mer om fødselen enn at vannet gikk! Lykke til :)

Skrevet

Hhaha.. husker det vare noe jeg tenkte ofte på, på slutten av siste svangerskap. Tenk om vannet gikk offentlig, og noen sklei i det eller noe :P tenkte ca like mye på det, som jeg tenkte på om jeg kom til å bæsje når jeg fødte -_-

Alt man skal være nødt å bekymre seg over ;)

Masse lykke til med fødselen, og gratulerer til når den er ute :D

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Surpomp :P hihihi

Lykke til, HI!

...men jeg må bare spørre, vannet mitt har gått 3 ganger, og hver gang har det bare rent litt ned langs beina, ikke fosset ut.. Så hvordan foregikk dette egentlig???

Skrevet

Hahaha, jeg må le litt. Ikke vondt ment kjære deg. Men vet du, det er jo helt naturlig. Tror heller de rundt deg tenkte at : håper hun ikke føder her, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Da mitt vann gikk, så hadde jeg bare små bind. Ja jeg trodde det bare kom smått. Men neida, det fosset ut. Så måtte jeg traske med klissvåte bukser gjennom en stappfull legevakt (hovedinngangen var stengt), mens jeg stoppet opp grunnet rier hele tiden. Det var faktisk vann-spor på gulvet etter meg.

hehe, husker da mitt vann gikk (hjemme), og jeg møtte opp på legevakta. Med bukser som hadde en farge fra føtter opptil kneet, og annen farge fra kneet og opp. I utgangspunktet hadde buksene samme farge all over :D Og så stod det selvfølgelig masse folk rundt da jeg kom i luka på legevakta... Nais.

Anonym poster: 695aad76e4ccd816dea7cf5dae059daf

Skrevet

Tror nok hun hadde klær på. Men for noen av oss fosser vannet ut som en ødelagt kran. Og da hjelper det lite med en truse gitt....

Skrevet

Du virker jo som en smart person du.. Ja jeg sto faktisk helt naken i heisen tenk!! :o

Men til dere andre: tusen takk!! Er SÅ klar for å få fødselen unnagjort. ;) Nå er jeg lei av å være gravid.

Skrevet

He he he. Hva sa de du sto i heisen med da? Masse lykke til med fødsel og barselstid.

Skrevet

Lykke til, HI!

...men jeg må bare spørre, vannet mitt har gått 3 ganger, og hver gang har det bare rent litt ned langs beina, ikke fosset ut.. Så hvordan foregikk dette egentlig???

Jeg er jo ikke HI, men har opplevd en foss :). Og dæven, det er ubehagelig. Først kom en stor dæsj. Så stoppet det opp når jeg lå. Men med engang jeg reiste meg så fosset det enda mer. Var nesten tomt da jeg kom fram på sykehuset....

Skrevet

Husker da vannet gikk for meg ja var ikke noe tvil om hva som skjedde nei. Full foss. Husker jeg tenkte hvordan kan det være så mye vann hehe.

Jeg lå på sykehuset da det skjedde, hadde akkurat vært på do så var ikke ute badet ennå og visste at hun jeg delte rom med hadde besøk av mannen sin. Så ble at jeg dro i snora og en jordmor kom og fikk jaga han ut av rommet så jeg kunne komme meg inn dit legge meg og bli dekket til. Var vel tidlig for fødsel så de ville ha meg liggende av sikkerhet for barnet fram til etter en ul.

Og hver rie kom det mer og mer vann og jeg var mer flau over all veske som havnet i det tisseunderlaget de hadde lagt under meg en jeg klarte å tenke på noe annet der og da. HEHE

Anonym poster: 37756c044c0a8e8865132a56ac22ede0

Skrevet

Off, så kjipt! Men det går nok inn i historiebøkene som en god historie etterhvert ;) lykke til, snaaart er ventetiden over <3

Skrevet

Fikk ikke helt med meg hva folk sa eller noe. Jeg trodde jeg måtte tisse, så jeg skulle ta heisen til etg med kundetoalett. Så kom det et "knepp" og så sa det splæsj! Folk nærmest hoppet til når dette skjedde og jeg sto bare der og måpte. Måtte bare ringe føden å komme meg hjem i full fart. Var søkkvåt! Pinliiiiiiiiig!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Fikk ikke helt med meg hva folk sa eller noe. Jeg trodde jeg måtte tisse, så jeg skulle ta heisen til etg med kundetoalett. Så kom det et "knepp" og så sa det splæsj! Folk nærmest hoppet til når dette skjedde og jeg sto bare der og måpte. Måtte bare ringe føden å komme meg hjem i full fart. Var søkkvåt! Pinliiiiiiiiig!

Hihihi...

Stakkars deg, hi, er ikke meningen å le, men jeg ser det liksom for meg ;)

Men lykke til, og (snart) gratulerer som mamma :)

Skrevet

Haha, jeg måtte også gå inne legevakta begge gangene. Holdt et håndkle mellom beina, og kan huske det var vann i skoene mine, så jeg følte alle kunne HØRE alt vannet mellom tærne mine :D

Hehe, lykk til HI :)

Skrevet

Lykke til, HI!

Jeg er jo ikke HI, men har opplevd en foss :). Og dæven, det er ubehagelig. Først kom en stor dæsj. Så stoppet det opp når jeg lå. Men med engang jeg reiste meg så fosset det enda mer. Var nesten tomt da jeg kom fram på sykehuset....

Var foss hos meg også. hørte en liten knepplyd når jeg lå, kom litt vann da, men fosset noe sinnsykt når jeg kom meg på beina! Jeg bare sto der litt jeg, i en slags tafatt sjokksituasjon.

Hadde aldri trodd at det var så mye vann, at det var rom for så mye vann OG at det ennå var plass til en baby der inne :P

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Lykke til med fødsel! :)

Ingenting å være flau over. Du er verken den første eller siste som opplever det, he he ^_^

Skrevet

Haha, jeg måtte også gå inne legevakta begge gangene. Holdt et håndkle mellom beina, og kan huske det var vann i skoene mine, så jeg følte alle kunne HØRE alt vannet mellom tærne mine :D

Hehe, lykk til HI :)

Ææææsj.. *flire høyt*

Gjest sussie77
Skrevet

hi hi. Stakkars.. Tenker at du kommer til å se på dette som en morsom opplevelse senere. Og faktisk tilogmed le av det. :) Selvom du er flau nå. Husker når vannet mitt gikk, var på sykehuset da, men det kom ganske mye. Så jeg ser det for meg :) Masse lykke til med fødsel!

Skrevet

Haha du startet fødselen med stil! Full pott til deg :-D masse lykke til! Og det var i det minste ett uforglemmelig øyeblikk for både deg og de andre da. Du har da ingenting å være flau for!

Skrevet

Oppdater her når du har født da :)

Anonym poster: b5ed85c9ac494335526bb6b9d0ab05ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...