Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jada,jada...jeg vet alt det der om å ta tida til hjelp og bla..bla..bla.. Men jeg har ikke tid til det Må være frisk,rask og opplagt til fredag. Noen hotte tips? Kjerringråd som fungerer kanskje?
BikkjeBisk Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Hold deg inne og ha null kontakt med andre mennesker, det er det aller-aller sikreste!
Jettanicole Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Hvis du sliter med vond og sår hals så pleier te med honning å hjelpe for meg i hvertfall. Ellers så er det hostesaft og nesespray som kan fungere også.
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2013 Hvis du sliter med vond og sår hals så pleier te med honning å hjelpe for meg i hvertfall. Ellers så er det hostesaft og nesespray som kan fungere også. Tenkte faktisk akkurat på det med te, så laget meg nettopp en stor kopp Og hostesaft er innkjøpt. Er halsen som er vond ja, stemmeløs for anledningen
millemille Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Te med honning bruker å funke her også. I alle fall mot sår hals
Jettanicole Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Hvis du sliter med vond og sår hals så pleier te med honning å hjelpe for meg i hvertfall. Ellers så er det hostesaft og nesespray som kan fungere også. Tenkte faktisk akkurat på det med te, så laget meg nettopp en stor kopp Og hostesaft er innkjøpt. Er halsen som er vond ja, stemmeløs for anledningen Får håpe det hjelper for deg også da
Gjest SHOC Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Sambucol, svarthyll. De selger den på apoteket og helsekost.
Bustetroll Skrevet 11. februar 2013 #9 Skrevet 11. februar 2013 kok en løk i terninger + 4 hvitløksfedd sammen med litt vann + en buljong + 2 ss honning ! SUPERDRINK! I
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2013 Sambucol, svarthyll. De selger den på apoteket og helsekost. Hva er dette? ...
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2013 kok en løk i terninger + 4 hvitløksfedd sammen med litt vann + en buljong + 2 ss honning ! SUPERDRINK! I Siler man det, og drikker det da eller? Hvor mye? Hørtes helt jæ.... ut , men vondt skal vondt fordrive kanskje?
Hellinor Skrevet 11. februar 2013 #12 Skrevet 11. februar 2013 overdose C-vitaminer, minst 4 gram et par dager! Funker som bare det. Tar dette når jeg kjenner jeg begynner å bli forkjøla, og det glir over uten at jeg blir sjuk!
Gjest SHOC Skrevet 11. februar 2013 #13 Skrevet 11. februar 2013 Sambucol, svarthyll. De selger den på apoteket og helsekost. Hva er dette? ... Naturmedesin, smaker sterk saft. Har virket på meg mange ganger, men kan jo bare være at jeg tror på det Uansett blir jeg mye raskere frisk enn mammen når jeg tar den.
Bustetroll Skrevet 11. februar 2013 #14 Skrevet 11. februar 2013 kok en løk i terninger + 4 hvitløksfedd sammen med litt vann + en buljong + 2 ss honning ! SUPERDRINK! I Siler man det, og drikker det da eller? Hvor mye? Hørtes helt jæ.... ut , men vondt skal vondt fordrive kanskje? Smaker ikke så værst om man er glad i løk Nei ikke sile, alt skal spises, som en tjukk løksuppe. Det er ikke spesielt godt, men det hjelper faktisk
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #15 Skrevet 11. februar 2013 overdose C-vitaminer, minst 4 gram et par dager! Funker som bare det. Tar dette når jeg kjenner jeg begynner å bli forkjøla, og det glir over uten at jeg blir sjuk! Ah..lurt! Men kanskje for seint når det allerede har brutt ut...? Har sånne brusetabl bare på 1gr..kan alltids helle innpå noen
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 11. februar 2013 kok en løk i terninger + 4 hvitløksfedd sammen med litt vann + en buljong + 2 ss honning ! SUPERDRINK! I Siler man det, og drikker det da eller? Hvor mye? Hørtes helt jæ.... ut , men vondt skal vondt fordrive kanskje? Smaker ikke så værst om man er glad i løk Nei ikke sile, alt skal spises, som en tjukk løksuppe. Det er ikke spesielt godt, men det hjelper faktisk Ok! Jeg må tenke litt på den, kjenner jeg
Jettanicole Skrevet 11. februar 2013 #18 Skrevet 11. februar 2013 Og hvis man ikke er gravid da, så hjelper det med ett glass conac:)
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #19 Skrevet 11. februar 2013 Og hvis man ikke er gravid da, så hjelper det med ett glass conac:) Eller som bestefaren min alltid sa, av alt godt som ikke hjelper, så er cognac det beste
Bustetroll Skrevet 11. februar 2013 #20 Skrevet 11. februar 2013 Og hvis man ikke er gravid da, så hjelper det med ett glass conac:) Eller som bestefaren min alltid sa, av alt godt som ikke hjelper, så er cognac det beste tja, det beste er å drikke rein 96 % ;D Men ikke så lett å få tak i:P
Hønemor30 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #21 Skrevet 11. februar 2013 Og hvis man ikke er gravid da, så hjelper det med ett glass conac:) Eller som bestefaren min alltid sa, av alt godt som ikke hjelper, så er cognac det beste tja, det beste er å drikke rein 96 % ;D Men ikke så lett å få tak i:P men det er jo ikke godt engang!
Bustetroll Skrevet 11. februar 2013 #22 Skrevet 11. februar 2013 Og hvis man ikke er gravid da, så hjelper det med ett glass conac:) Eller som bestefaren min alltid sa, av alt godt som ikke hjelper, så er cognac det beste tja, det beste er å drikke rein 96 % ;D Men ikke så lett å få tak i:P men det er jo ikke godt engang! nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå