Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Noen som er kjent i Oppegård? Jeg vet det er en lysløype på Greverud, men har aldri vært der. Er det grei parkering og er løypa bra? Er det andre steder å gå på ski i kommunen? Fersk innflytter.. Anonym poster: 3a861fc45ac85ed6bde599ab6a226d2f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Her finner du er kart med det meste av løyper i området tegnet inn. Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe et kart over Sørmarka. Der står også de merkede løypene. Anonym poster: 4addd5c7dcf957cd92609f0d89d3d175
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Her finner du er kart med det meste av løyper i området tegnet inn. Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe et kart over Sørmarka. Der står også de merkede løypene. Anonym poster: 4addd5c7dcf957cd92609f0d89d3d175 Greit å ta med linken kansje : http://www.skiforeningen.no/marka/showloype.cgi?id=203 Anonym poster: 4addd5c7dcf957cd92609f0d89d3d175
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Takk! Jeg tror jeg skal prøve å komme meg ut en tur snart:) Anonym poster: 3a861fc45ac85ed6bde599ab6a226d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå