Gå til innhold

Skiløyer Oppegård


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er kjent i Oppegård?

Jeg vet det er en lysløype på Greverud, men har aldri vært der. Er det grei parkering og er løypa bra?

Er det andre steder å gå på ski i kommunen?

Fersk innflytter..

 

Anonym poster: 3a861fc45ac85ed6bde599ab6a226d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her finner du er kart med det meste av løyper i området tegnet inn. Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe et kart over Sørmarka. Der står også de merkede løypene.

 

Anonym poster: 4addd5c7dcf957cd92609f0d89d3d175

Skrevet

Her finner du er kart med det meste av løyper i området tegnet inn. Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe et kart over Sørmarka. Der står også de merkede løypene.

 

Anonym poster: 4addd5c7dcf957cd92609f0d89d3d175

Greit å ta med linken kansje ;) :

 

http://www.skiforeningen.no/marka/showloype.cgi?id=203

 

Anonym poster: 4addd5c7dcf957cd92609f0d89d3d175

Skrevet

Takk! Jeg tror jeg skal prøve å komme meg ut en tur snart:)

 

Anonym poster: 3a861fc45ac85ed6bde599ab6a226d2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...