Gå til innhold

Dra til syden alene med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Hvordan var det, ble kjedelig i lengden? Vurderer det siden jeg har mulighet og mannen må jobbe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke med baby, men jeg var på strandferie med 3-åringen uten pappaen i høst. Var gøy, men kveldene var litt lange. Han har ikke all verdens spennende samtale ved middagsbordet... Og uten barneklubben ville jeg ikke hatt noe egentid, kunne vært litt tungt. Han var der et par timer hver dag, så jeg kunne gjør litt ting for meg selv.

Men det gikk veldig greit, de ansatte på hotelle var veldig hjelpsomme siden jeg var alene med barn, og jeg ville gjort det igjen. :-)

Anonym poster: 180ffbcca9934828785184fc020cccac

Skrevet

Det høres litt "ensomt" ut. Du risikerer at den eneste du har å prate med en hel uke er babyen din. Ikke at det er noe galt i det, men jeg tror du skjønner hva jeg mener...

Anonym poster: b1205fd241a7b5514fa579da7f3d0dc3

Skrevet

Hadde aldri i verden reist alene, det hadde blitt stusselig tror jeg... Men skal til høsten sammen med venninner med babyer, det blir stas :)

Anonym poster: befb289c46eeb717ae687b511d08fded

Skrevet

Har har jeg ikke noe valg, vi bor i utlandet, og pre-school har 2 uker ferie hver 7. uke omtrent. Totalt 16 uker ferie i året, pluss panleggingsdag. Faren har bare 6 uker ferie, noe må jeg finne på med poden, og kan ikke alltid reise til familie, de har jo sine liv å leve.

Det blir litt ensomt, helt klart, men veldig lett å komme i kontakt med andre egentlig. Og som sagt, jeg fikk masse hjelp av personalet. Men du må være glad i eget selskapt! Ta med bøker...

Anonym poster: 180ffbcca9934828785184fc020cccac

Skrevet

Ser ikke helt forskjellen på det og å være hjemme, bare at været er bedre der... Er alene med babyen uansett.

Mao, jeg hadde dratt ;)

Anonym poster: 5124fe1bc52b455b1105081e02954342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...