Gå til innhold

Tror det er et spøkelse i huset vårt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må fortelle kort bare. Hører plystrelyder innimellom ( ikke vinden i pipa),

og ser av og til dn skygge som forsvinner når jeg snur meg for å se. I natt sov jeg på sofaen, unger og mann i soverommet. Plutselig kjenner jeg en som legger seg ovenpå meg, ganske lett i vekt, trodde det var treåringen. Ropte meg inn i øret, og dro vekk puta som jeg hadde over hodet ( må sove med pute over øret for ikke å høre alle små lyder)

Satte meg opp og tenkte jøss, er han våken så tidlig?? Men poden sov på rummet. La meg ned igjen, men ble litt shaky, så flytta inn til mannen igjen.

Tror dere på sånt?

Anonym poster: c32c24795f623695759f1d101ffdd261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja eg trur på sånt...

Skrevet

Nei, men jeg lurer på om du har "en skrue løs". Problemet kan sikkert løses av n åndeutdriver. Det er sikkert enklere og billigere enn psykolog.

Anonym poster: 51169e4b5701cb83367928e867b4fb16

Skrevet

Ja sånt går an, det tror jeg på. Har opplevd noen ting selv, som f.eks i en sokkelleilighet jeg bodde alene i noen måneder. Da kjente jeg at noe(n) la seg ned i sengen ved siden av meg! Jeg snudde meg og så ingenting. Tenkte at jeg var jo helt snål, men så skjedde det flere ganger.. Ble jo nærmest nervevrak tilslutt og var lykkelig over å kunne flytte etter kort tid :P

Skrevet

Kanskje det var en nisse?

Anonym poster: c8500b88989cacedc85509dc744cbb6a

Skrevet

Er bare å be dem gå vekk og slutte å plage dere.

Anonym poster: ad1dee2a876fa0200c575eabe340d49d

Skrevet

Men jeg lurer litt på om jeg har noen med meg... for opplever egentlig ekle ting overalt hvor jeg bor *oppgidd*.

Hjemme på gjesterommet til mine foreldre så lå jeg og gutten min og sov. Eller jeg var i halvsøvne og lurte på om jeg skulle på do. Så hørte jeg hosting, som var heeelt forskjellig fra hvordan gutten min gjør det, og siden jeg lå rett ved ham så så jeg at det ikke var han.

Og en gang her hjemme hos oss, ganske rett etter at vi kjøpte huset her, så sto jeg og gutten min ved spisestuen og tjonet med småting. Jeg begynner og snakke til ham, men får ikke oppmerksomheten hans fordi han står og ser rart mot trappa til etasjen over, ser liksom litt bekymret ut, og plutselig gisper han og hiver seg oppi armene mine og sier "mamma det står ei dame der"! "i manneklær"......

Da frøs blodet mitt til is - for jeg så jo på ham at han ikke tullet.............

Skrevet

Har opplevd masse rare ting selv, men forblir alltid skeptisk alikevel. Jeg har funnet våte flekker i senga (under dynen, etter å ha vært bortreist i noen dager!), stønning i stua, akkurat som om noen lider altså. Og mye annet merkelig. Elsker å høre andres historier !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...