Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Er det rart? Mistenker at den ligger i sete, har ikke kjent noe særlig med bevegelser. Første lå sånn og så kjenner det igjen. Har vært på ul 2 ganger og sett, og alt er fint. Dette er nr 3 og var i motsetning til de to andre, planlagt! Men jeg har ikke noe sånn "åh, jeg er gravid!" følelser.... De to andre gangene hadde jeg jo nesten handlet inn det meste allerede så tidlig... skal på ul idag og håper å se kjønn, da kan jeg rote i babykasser. Men er det helt normalt? Jeg gleder meg jo, men går ikke rundt i lykkerus... Anonym poster: 6e2555c19e510763d7715536adb585de
snart 4 barn <3 Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 dette er min 4 de baby. jeg har vært gravid 6 ganger. mistet to ganger og har 3 friske unger på 2 , 4 og 5 år. Jeg er ferdig med innkjøpene stort sett og alt er klart men synes magen er så liten og jeg føler meg IKKE gravid. ikke gått opp mer enn 2 kg heller så det er så fjernt liksom... blir jo dårligere med tid å tenke på det også med unger fra før, kanskje det er der det ligger? men ja det er litt vagt for meg også at det kommer en baby i juli
Gjest yrild Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Jeg var ikke like ekstatisk under gravid nummer to, men like glad i babyen når jeg fikk hilse på henne utenfor magen :-) Ville ikke tenkt så mye på det, men akseptert at du kjenner det anderledes denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 dette er min 4 de baby. jeg har vært gravid 6 ganger. mistet to ganger og har 3 friske unger på 2 , 4 og 5 år. Jeg er ferdig med innkjøpene stort sett og alt er klart men synes magen er så liten og jeg føler meg IKKE gravid. ikke gått opp mer enn 2 kg heller så det er så fjernt liksom... blir jo dårligere med tid å tenke på det også med unger fra før, kanskje det er der det ligger? men ja det er litt vagt for meg også at det kommer en baby i juli Ja, det kan jo være derfor. 2 unger og alt det fører med seg, samt full jobb og diverse.... har ikke gått opp jeg heller, men rimelig feit fra før, så er vel heldig om det kommer en kul i uke 30. Eneste er vondt bekken.... nei, det kommer vel Anonym poster: 6e2555c19e510763d7715536adb585de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå