Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 I dag ble en skikkelig dårlig morgen, 1,5-åringen trasset på alt og ville ikke kle på seg, spise, tømte ut melka osv osv.. og ved påkledningen så ble jeg tilslutt så lei at jeg nærmest kjeftet på henne, hun tok av seg vottene, jeg puttet dem på igjen, hun dro dem av og hylte..til slutt tvang jeg dem på og dro henne med meg ut i vogna. Hele veien til bhg hadde jeg gråten i halsen og føler meg som verdens verste mor fordi jeg ikke klarte å holde meg rolig og snakket slik til henne...nå sitter jeg hjemme og gråter pga dette. Skal straks på jobb og jobber helt til kvelds så får ikke sett henne mer i dag heller. Skal sies at jeg er gravid, så mulig hormoner gjør at jeg blir fort sint/lei meg, men skal ikke skylde på det heller. Føler meg bare så forferdelig og lurer på om hun tenker på det..selv om hun er så lita..åh vondt i mammahjertet, og det hele er bare min egen skyld Anonym poster: 8c4137372444d417a3053446a2ed1daa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Vi har alle vært der. Vi er mødre, vi er ikke roboter, vi har mange følelser, også sinne, og noen ganger blir vi lei, sint og trist. Du er et menneske Anonym poster: a94393922c48d103e269eb4189e669d8
Hjertefru Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Tror barna våre bare har godt av å oppleve at vi er mennesker med følelser, til en viss grense da det går ikke an å oppføre seg perfekt mot hverandre hele tiden, men det går an å si unnskyld Å møte motstand i livet bla i form av sinte foreldre er en del av det å bli menneske.... Ønsker deg en fin dag
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Uff ja, jeg skjønner at alle kan "klikke" litt innimellom, men hun er liksom så lita og skjønner jo ikke så mye kanskje, vet ikke helt om hun ser sammenhengen av at "mamma er sint og at hun drar av seg vottene" på en måte...bare vond følelse å kjenne på at hele morgenen ble kjeft og skriking, særlig når det er all tiden vi har sammen i dag :/ men men..neste gang greier jeg forhåpentligvis å puste dypt og telle til ti, og i morgen er en ny dag! HI Anonym poster: 8c4137372444d417a3053446a2ed1daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå