Gå til innhold

Mandagsf(v)in(d)

Mrs Smutt & Smilende

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg springe som en virvelvind rundt på jobben med røde øyne og ustøe bein!

Søvnløs tøs fordi jeg i ett anfall av total hjerneformørkelse spiste boller og sjokolade (sorry sjokkis :) i går som resulterte i en meeeeget luftig natt.

Tør påstå at jeg minst to ganger leviterte av trykkluftutslippet.

Det har ikke gitt seg og det blir vel ihvertfall tre kopper fennikelte i dag og temmelig lavkarbo kosthold i dagene som kommer.

Står jeg på stedet hvil for lenge tror vel kollegene kloakken har slått opp så jeg satser på en dag fyllt av andre arbeidsoppgaver som makulering og arkivrydding. Vil prompe i fred!

At jeg aldri lærer!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest pupp and go
Skrevet

Du får samle opp litt trykk før du slipper den ut. Da får du jetfart, tenk så effektiv du blir:-D Kollegene dine sender deg nok gjerne ut på ærend når de ser det tempoet.

Ellers lykke til og masse sympati:-)

Skrevet

Du får samle opp litt trykk før du slipper den ut. Da får du jetfart, tenk så effektiv du blir:-D Kollegene dine sender deg nok gjerne ut på ærend når de ser det tempoet.

Ellers lykke til og masse sympati:-)

Ha, godt tips og takk for det! Funker bra å ikke sitte stille her ihvertfall.

Gjest sug lut
Skrevet

Hahahahaaaa, takk for formiddagens første latter!

Skrevet

Hahahahaaaa, takk for formiddagens første latter!

Bare hyggelig!

Anytime!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ha ha, jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du forteller!

Bare at jeg prøvde meg på den detox express 7 dagers kuren med guggebrun sirup som smakte død og fordervelse!

Endte i masse store underjordiske kviser (er ikke de vonde?!?!) og nok luft i magen til å drive en gassdrevet bil alene en uke i strekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...