eaglebeagle Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Man får ikke klapp på skulderen på butikken av naboer som sier "godt jobba" eller "virkelig glitrende samarbeid" for de skjulte kampene vi foreldre har. Så deler en erfaring her, der det tross alt stort sett er mennesker i samme situasjon. Etter at poden siste uka har lagt inn en nattrytme med tosugsamming med 30 minutters pauser, måtte noe drastisk gjøres. Vesla ble derfor tredd inn i stoppepose for å hindre ommøblering i sengen, og vi forberedte oss på å møte fienden en gang utpå natten. Etter en myk start med litt småpupp rundt midnatt begynte kampen. Første runde: Gren: Nattavvenning Kampstart: kl 0340 Kampslutt: kl 0530 Vinner: Mamma og pappa på walk over Ah... det føles så godt!! Etter å ha byttet på å gå frem og tilbake mellom soverommene, sitte og dytte inn smokk, gi vann, holde hånd, trøste, trøste hardt og hysje i to timer, hørte vi endelig sovepust og turte legge oss ned i egen seng med et realistisk håp om å få sove selv. Når hun nå våknet med et kjempesmil med sine fine rosa gommer, følte jeg ikke for å lete etter de tre sekstallene i nakken likevel. Neste runde er jo enda mange timer unna :-) Endret 11. februar 2013 av eaglebeagle
Ikkesåallerværst Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Hi hi, humor etter min smak Hvor gammel er hun? Jeg tror vi må gjøre det samme etterhvert, og det blir en hard kamp..
lowe+spire Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror også vi må begynne med nattavvenning snart. Men vet ærlig talt ikke om jeg orker. Til nå får minsten mat ca 5-7 ganger per natt (gjesp). Jeg er så trøtt at jeg velger enkleste utvei når han våkner og gråter og det er inn med puppen. Ellers hyyler han i sikkert en halv time minst, og da blir det så lite søvn på meg om jeg skal gjøre det hver andre time natta gjennom. All ære til dere som klarte dette :-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå