Gå til innhold

I natt opplevde jeg noe veldig ubehagelig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken fire i natt, våknet jeg helt brått og plutselig med følelsen av panikk.Jeg svettet, hjertet gikk i tusen og var liiivredd. Jeg klarte ikke å puste skikkelig,skjalv og det føltes som jeg hadde en kraftig panikkanfall. Har slitt med angstanfall noen år tidligere, men aldri våknet opp om natten av dette. Sambo ble veldig bekymret og, siden jeg bare plutselig satte meg opp.

Noen som vet om man kan få angstanfall ut av det blå MENS man sover??:(

Blir så bekymret for at det feiler meg noe. Tok laang tid før jeg roet meg ned i natt:(

Tror jeg hadde mareritt før det skjedde, er under mye press på jobben for tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres jo helt naturlig ut om du tidligere har slitt med angstanfall og hadde mareritt før dette skjedde.

Jeg slet med det samme en periode selv, våknet med kvelningsfornemmelser, hyperventilerte og strisvettet etter mareritt, skjedde flere ganger i uken... Torde ikke stå opp av senga i frykt for hva som kunne skje, ble liggende under dyna til det ble så lyst at jeg torde å stå opp.

Det feiler det nok ingenting annet enn at du nok en gang hadde et angstanfall - noe som selvfølgelig er ubehagelig. Skjer det oftere bør du søke hjelp.

Anonym poster: 37225624ffeb362e629caec3a4fb6fb6

Skrevet

Ja, det er nok det.. Har bare aldri opplevd å få det MIDT på natten, mens jeg sov. Blir jo litt nervøs for å legge meg igjen ikveld., Men skal prøve å ta noe beroligende urtemedisin før jeg legger meg feks valeriane natt.:(

Skrevet

Noe av det samme har skjedd med meg også..Jeg våknet av mine egne hyl og at jeg rev meg selv i håret, mens jeg sto midt på gulvet og gråt. På den tiden hadde jeg det veldig tungt (mye angst og noen panikkanfall) og hadde ofte mareritt.. Tror nok det bare er en naturlig del av det å slite med angst, dessverre:(

Klem til deg <3

Skrevet

Jeg våkner av og til med panikkanfall. Legen hadde et navn på det, men det husker jeg ikke. Han ville skrive ut valium, men jeg takket nei. Liker ikke tanken på å måtte bruke valium. Har ikke hatt noen anfall den siste mnd. så er ikke så veldig plaget heller.

Anonym poster: e261af524e6e8c6f0f19d307351742cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...