Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Så sit eg her i dag. tilbake i hverdagen. en uke var jeg borte og da ble det en tung spontan men viktig abort gjort. jeg vet barnet hadde hatt lite å se frem til i livet osv.. men jeg ville også blitt en så go mor til de begge... La meg alene i går og gråt å tenkte på hva jeg har gjort.. sist jeg satt i denne dofaen så tenkte jeg på at nå er det bare til juli igjen.. så er jeg en heldig nybakt mor. men bekjymringene rundt ostendighetene var for store. og fortsatt ikke fjernet fra verden. men når jeg er alene i rommet kommer det en tåre. jeg hører og ser bebyer på tven og det gjør så utrolig vondt... blir vel både spytta på og kanskje støttet her.. bare la vær å svar om din mening om abort. jeg har det vondt å fatter mitt valg var tøft... håpet det var vinterferie nå.. men det er neste uke.. jeg vil bare ligge hjemme alene å gråte.. for det er ikke bare å godta alle valg man må ta.. ååå jeg gledet meg jo sååå. hvorfor måtte han snu seg i siste liten. hvorfor valgte jeg han.. jeg fatter bare ikke helt at jeg måtte gjøre dette... mammas lille hemmelige gutt er i tankene mine. min sønns lillebror.. :-( men jeg må og være sterk og late som at dette er greit.. men det er jo helt grusomt... Anonym poster: c0deedf221e2ae010100f961d8cb605f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Han skulle arve etter eldste mann, han skulle få det bedre enn elstemann. jeg som er så heldig ha ha denne gaven å kunne bli bli grsvid og så bli det. hadde en samboer som var helt klar og støttet meg i å ikke ta abort til og begynne med.. men så snur han seg og gir faan i meg og alt... hvordan kan noen gjøre slikt? Nå er det greit å ta vare på meg igjen.. pøh.. kan ta vsre på meg selv.. ville bli mamma jeg.. jeg gruer meg til å alt tilbake til hverdagen... :-( vet livet må gå videre og tar aldri denne risken igjen. alle vet hva sex fører til. nå blir det skikkelig prev. og vil flytte og bare vekk fra alt dette vanlige... Anonym poster: 98a9fa9cf7c4d5fd05305a944a17df4c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Da regner jeg med du kvitter deg med mannen også. Mye mindre vondt det. Anonym poster: 22daee2d7e9a0166c6d398db8ba193b7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Trist å lese hvordan du har det. Hvor langt på vei var du? Støtter samboeren din deg nå? Dette klarer du! Tenk på sønnen du har fra før! lykke til videre! Anonym poster: d02e904baff2de6840bde347b5c54c6b
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Gan støtter meg nå. til en hviss grad. Han har som sagt snudd seg då han er absolutt ikke den samme. gan må visst fokusere på jobb og seg selv. han synes det er for mye i livet for han å delta i hverdan min og min sønn. sin slik han gjorde før. Han er sikker på å flytte men fortsette forholdet. jeg vet han bare gradvis forsvinner og. så tenker at vi fortjener en som er her for og med oss.. Vil bare kaste han ut nå isten for og vente.. men da er jo jeg en dritt.. er jo alt en dritt som lot meg bli så såret... han har jo lurt meg... jeg har måtter gjennomgå så mye fra før.. en abort det var ikke noe jeg hadde som mål i livet... jeg og har snudd meg nå. driter i å twnke noe samliv med han. og vil min egen vei i livet jeg og.. satse på en mannn. idioti.. :-( blir bsre lurt... promisess promisess... uff ja han skal flytte. men ikkke bare bare det heller.. han er jo den go seg nå... huff.. men jeg har så vondt langt inn i hjerterota.... Dette skal ikke måtte være slik... var et stykke på vei. Hadde begynt å kjenne spark samme uka.. bsre to dager før.. ååååå.. Det er så ille å vere sterkere enn hva man er... jeg er bare helt gråtkvalt her... jeg må bare gå det ut et sted... Anonym poster: 98a9fa9cf7c4d5fd05305a944a17df4c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Støtter meg.. hva er det jeg sier.. han støtter meg ikke. fortelller rundt at jeg har tatt abort. som om det er vanlig.. hsn vil flytte og ikke være med oss mer.. Er jo ikke noe mindre støttende enn der vel? Anonym poster: 98a9fa9cf7c4d5fd05305a944a17df4c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Uansett forholda med sambo.. så har jeg noe jeg nå må leve med.. men det vil jeg egentlig ikke leve med.. Anonym poster: 98a9fa9cf7c4d5fd05305a944a17df4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå