blomsten25 Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Helvete ..klarer ikke finne en god sove stilling her på sofaen, klarer ikke sove i sengen, den er for myk men nå klarer jeg ikke sofaen heller,frustrerende... Må sove sånn halvveis sittende for og ikke få vondt i korsryggen, det kommer og går så håper det gir seg tilslutt,flere som sliter pga ubehag i ryggen ????
Salvador Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Har prøvd noen timer nå å få sovnet, men uten hell. Har vansker med å sovne på siden, pleier som regel å ligge på magen eller ryggen, men klarer ikke det nå. Har i perioder mye plager med ryggen, det hadde jeg før jeg ble gravid også, men mer nå..Kjennes nesten som muskelkramper i hele ryggen, men hjelper ikke med masasje, det gjør det nesten bare verre. Fant ut en natt en stilling som hjalp på ryggsmertene, men klarte selvfølgelig ikke sovne slik: krype sammen i fosterstilling med rumpa opp i lufta, og med en pute under brystene. Fikk på den måten akkurat passe strekk i ryggen, og fikk da slappet av i ryggen og etter noen minutter ble det bedre.
Salvador Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Plagsomt ja, spesielt når man så gjerne vil sove. Håper du finner en god stilling i sengen eller sofaen så du får sove til slutt!
blomsten25 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2013 Har forflyttet meg til sengen igjen,offf, så er mannen på sofaen. Sengen er for myk så vi må nok kjøpe en ny. Kanskje bytte overmadrass, an jo funke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå