Gå til innhold

Vannskelig finne sove stilling, vond rygg (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete ..klarer ikke finne en god sove stilling her på sofaen, klarer ikke sove i sengen, den er for myk men nå klarer jeg ikke sofaen heller,frustrerende... Må sove sånn halvveis sittende for og ikke få vondt i korsryggen, det kommer og går så håper det gir seg tilslutt,flere som sliter pga ubehag i ryggen ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd noen timer nå å få sovnet, men uten hell. Har vansker med å sovne på siden, pleier som regel å ligge på magen eller ryggen, men klarer ikke det nå. Har i perioder mye plager med ryggen, det hadde jeg før jeg ble gravid også, men mer nå..Kjennes nesten som muskelkramper i hele ryggen, men hjelper ikke med masasje, det gjør det nesten bare verre.

Fant ut en natt en stilling som hjalp på ryggsmertene, men klarte selvfølgelig ikke sovne slik: krype sammen i fosterstilling med rumpa opp i lufta, og med en pute under brystene. Fikk på den måten akkurat passe strekk i ryggen, og fikk da slappet av i ryggen og etter noen minutter ble det bedre.

Skrevet

Uff.. Ikke noe behagelig

Skrevet

Plagsomt ja, spesielt når man så gjerne vil sove.

Håper du finner en god stilling i sengen eller sofaen så du får sove til slutt! :)

Skrevet

Har forflyttet meg til sengen igjen,offf, så er mannen på sofaen. Sengen er for myk så vi må nok kjøpe en ny. Kanskje bytte overmadrass, an jo funke...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...