Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Vi synes at Hieronimus er et flott guttenavn. Hva synes dere? Anonym poster: f00add7d4e71170a853117380cd44581
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 meeeeeeget pretensiøst Anonym poster: 95d08da2a0ad52b55e56baff8af9fb42
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Heroinmus leste jeg Anonym poster: dea57413c5c47ead4f91c40bb4fa23d5
skinnfilla Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Jeg tenker dere har lest Lille sprint tegneserien;)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Tiden er ikke moden for et slikt pompøst navn! Sjeldent nå for tiden at navnet er til ulempe for barnet, men dette blir ikke bra for ham. Anonym poster: 223a5222a75766521e129475dd84e648
MammantilNurket Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Heroinmus leste jeg Anonym poster: dea57413c5c47ead4f91c40bb4fa23d5 Jeg også!! Sånn er det når man svinser rundt uten briller Hieronimus er jo et gammelt gresk navn og får meg til å tenke på Amalie Skrams roman "Professor Hieronimus".
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Veldig tungt og pompøst. Ser for meg at han blir kalt for "musa" av alle vennene sine... Anonym poster: 64f0fe0a74586fb07343c5798679e976
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #10 Skrevet 10. februar 2013 Det funker kanskje om søsteren heter Luremus? Anonym poster: 4c9209bdf40f499ae1a46b018262d987
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #11 Skrevet 10. februar 2013 Heter ikke den ene skurken i Gråtass det? Lite pent uansett. Anonym poster: 4da9ec4745895d401ed22ba3373cb274
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #12 Skrevet 10. februar 2013 Det er et gammelt familienavn og de passer godt med etternavnet vårt. Veldig bra at dere kommer med innspill. Vi vil ikke gi gutten vårt et navn har kan bli ertet for, men det er jo ganske vanlig at folk velger sjeldene navn. Han vil sikkert ikke være den eneste met et annerledes navn. Anonym poster: f00add7d4e71170a853117380cd44581
stjertløvetann Skrevet 10. februar 2013 #13 Skrevet 10. februar 2013 Som mamma til en liten Gråtassfan tenker jeg umiddelbart på han idiotskurken i Gråtassfilmene..
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #14 Skrevet 10. februar 2013 Vi har ikke sett Gråtassfilmene. Ikke bra! Blir litt som å kalle barnet for Voldemort? Anonym poster: f00add7d4e71170a853117380cd44581
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #15 Skrevet 10. februar 2013 Vi har ikke sett Gråtassfilmene. Ikke bra! Blir litt som å kalle barnet for Voldemort? Anonym poster: f00add7d4e71170a853117380cd44581 Ja, jeg oppfatter dessverre navnet som litt negativt ladet. Det er også et veldig tungt navn. Høres ikke ut som fn smilende gutt i mine ører, men hjelper selvsagt ikke å ha sett Gråtass. Anonym poster: 4da9ec4745895d401ed22ba3373cb274
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #16 Skrevet 10. februar 2013 Tusen takk for konstruktive tilbakemeldinger. Veldig fint! Anonym poster: f00add7d4e71170a853117380cd44581
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #17 Skrevet 10. februar 2013 Navnet er i og for seg greit det...... Til en dressur eller travhest..... Anonym poster: 8ad407c25c7dbc3a048a8c1ed6b55f4d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #18 Skrevet 10. februar 2013 Navnet er i og for seg greit det...... Til en dressur eller travhest..... Anonym poster: 8ad407c25c7dbc3a048a8c1ed6b55f4d Som sagt ... tusen takk for _konstruktive_ tilbakemeldinger... Anonym poster: f00add7d4e71170a853117380cd44581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå