Gå til innhold

Tittei fra Hestestudina/ev@drian, i ny innpakning :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, nå var det jaggu lenge siden jeg har vært her inne! Hvordan går det med dere?? Både kjente og fremmede :D For dere ukjente så var jeg ganske aktiv her tidligere, først som ev@drian og senere som Hestestudina :)

Jeg er nå drektig med mitt 3. barn og har termin 6. mai, yey :D Og denne gangen blir det jente og det er så koselig - vi gleder oss massemasse <3

Er det mange av dere gamle sliter'ne her fremdeles eller? Sitter der og knuger på (data)musa deres, svette i husmorrompene og flokete hår i slapp knute, gulpeflekker på skuldrene og store poser under gluggene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker deg :P Har en jente fra 03 og er gravid nå med nr 2. Termin i juli :-)

Skrevet

Jeg husker deg :P Har en jente fra 03 og er gravid nå med nr 2. Termin i juli :-)

Så koselig :) Håper alt står bra til og at formen er fin :D

Skrevet

Jeg tror jeg husker deg;) Har bl.a en gutt født i januar-11. Kan det stemme??? Anyways,-gratulerer med nr 3 i magen:) Henger litt rundt her, og lurer på en nr 7. Fint nick du har fått deg synes jeg!

Skrevet

Jeg tror jeg husker deg;) Har bl.a en gutt født i januar-11. Kan det stemme??? Anyways,-gratulerer med nr 3 i magen:) Henger litt rundt her, og lurer på en nr 7. Fint nick du har fått deg synes jeg!

Hei! Jeg husker deg hvertfall, så det kan nok stemme :) Takk takk! Hahaha, du lurer på nr. 7!!! Det er jo helt vilt og utrolig stilig isåfall :D

Takk, det er blogg-navnet mitt, tenkte jeg skulle være litt mer åpen og synlig denne gangen :)

Skrevet

Hei! Jeg husker deg hvertfall, så det kan nok stemme :) Takk takk! Hahaha, du lurer på nr. 7!!! Det er jo helt vilt og utrolig stilig isåfall :D

Takk, det er blogg-navnet mitt, tenkte jeg skulle være litt mer åpen og synlig denne gangen :)

Fin blogg:) Kan se ut som vi har endel felles interesser,ja.....Heldige du som skal ha hjemmefødsel!!

Jada, nr 7;) Men de er i alderen 21 til 2,da....de jeg har..Så har jo mye hjelp fra de største. Jeg er nok i overkant interessert i svangerskap og fødsler:)

Skrevet

Fin blogg:) Kan se ut som vi har endel felles interesser,ja.....Heldige du som skal ha hjemmefødsel!!

Jada, nr 7;) Men de er i alderen 21 til 2,da....de jeg har..Så har jo mye hjelp fra de største. Jeg er nok i overkant interessert i svangerskap og fødsler:)

Takk :) Ja, det gleder jeg meg til <3

Hehe, kjekt med litt hjelp fra store barn da, høres flott ut å ha så mange, i så mange aldre. Tror kanskje dette blir min siste, men er igrunn ganske så interessert i det samme selv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...