Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Oi, nå var det jaggu lenge siden jeg har vært her inne! Hvordan går det med dere?? Både kjente og fremmede For dere ukjente så var jeg ganske aktiv her tidligere, først som ev@drian og senere som Hestestudina Jeg er nå drektig med mitt 3. barn og har termin 6. mai, yey Og denne gangen blir det jente og det er så koselig - vi gleder oss massemasse <3 Er det mange av dere gamle sliter'ne her fremdeles eller? Sitter der og knuger på (data)musa deres, svette i husmorrompene og flokete hår i slapp knute, gulpeflekker på skuldrene og store poser under gluggene?
DaTuMa Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Jeg husker deg Har en jente fra 03 og er gravid nå med nr 2. Termin i juli :-)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2013 Jeg husker deg Har en jente fra 03 og er gravid nå med nr 2. Termin i juli :-) Så koselig Håper alt står bra til og at formen er fin
magica fra tryll Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror jeg husker deg;) Har bl.a en gutt født i januar-11. Kan det stemme??? Anyways,-gratulerer med nr 3 i magen:) Henger litt rundt her, og lurer på en nr 7. Fint nick du har fått deg synes jeg!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror jeg husker deg;) Har bl.a en gutt født i januar-11. Kan det stemme??? Anyways,-gratulerer med nr 3 i magen:) Henger litt rundt her, og lurer på en nr 7. Fint nick du har fått deg synes jeg! Hei! Jeg husker deg hvertfall, så det kan nok stemme Takk takk! Hahaha, du lurer på nr. 7!!! Det er jo helt vilt og utrolig stilig isåfall Takk, det er blogg-navnet mitt, tenkte jeg skulle være litt mer åpen og synlig denne gangen
magica fra tryll Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror jeg husker deg;) Har bl.a en gutt født i januar-11. Kan det stemme??? Anyways,-gratulerer med nr 3 i magen:) Henger litt rundt her, og lurer på en nr 7. Fint nick du har fått deg synes jeg! Hei! Jeg husker deg hvertfall, så det kan nok stemme Takk takk! Hahaha, du lurer på nr. 7!!! Det er jo helt vilt og utrolig stilig isåfall Takk, det er blogg-navnet mitt, tenkte jeg skulle være litt mer åpen og synlig denne gangen Fin blogg:) Kan se ut som vi har endel felles interesser,ja.....Heldige du som skal ha hjemmefødsel!! Jada, nr 7;) Men de er i alderen 21 til 2,da....de jeg har..Så har jo mye hjelp fra de største. Jeg er nok i overkant interessert i svangerskap og fødsler:)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 11. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror jeg husker deg;) Har bl.a en gutt født i januar-11. Kan det stemme??? Anyways,-gratulerer med nr 3 i magen:) Henger litt rundt her, og lurer på en nr 7. Fint nick du har fått deg synes jeg! Hei! Jeg husker deg hvertfall, så det kan nok stemme Takk takk! Hahaha, du lurer på nr. 7!!! Det er jo helt vilt og utrolig stilig isåfall Takk, det er blogg-navnet mitt, tenkte jeg skulle være litt mer åpen og synlig denne gangen Fin blogg:) Kan se ut som vi har endel felles interesser,ja.....Heldige du som skal ha hjemmefødsel!! Jada, nr 7;) Men de er i alderen 21 til 2,da....de jeg har..Så har jo mye hjelp fra de største. Jeg er nok i overkant interessert i svangerskap og fødsler:) Takk Ja, det gleder jeg meg til <3 Hehe, kjekt med litt hjelp fra store barn da, høres flott ut å ha så mange, i så mange aldre. Tror kanskje dette blir min siste, men er igrunn ganske så interessert i det samme selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå