Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er gravid og har lyst på sex hele tiden. Samboeren og jeg har alltid hatt et bra sexliv. Vi liker å kose oss både med og uten leketøy som vibratorer, håndjern, blindfold og pisker. Jeg er veldig glad i spanking og elsker "lett" bondage. Begge har stor glede av oralsex. Etter at jeg ble gravid har lysten tatt helt av. Samboeren min synes jeg at jeg er flott med mage og alt. Han har heldigvis ingen betenkligheter med å binde meg fast til sengen og kn***e meg fra sans og samling. Vi er såklart mer forsiktige nå enn før. Mitt spørsmål er: Er det noe galt med meg? Er jeg pervers? Hører om gravide som ikke har lyst i det hele tatt. Er jeg unormal? Har graviditeten gjort meg helt sexgal? Anonym poster: d86fb786db1707cde6aeb9ff46b74cc4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Du er helt normal, ingenting pervers. Hver sin smak, og hver sin lyst, om man er gravid eller ikke. Anonym poster: 145fb4cee5b5675f6ffa650eca781fa2
Denunge Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Jeg syns ikke det. Jeg har en lyst som er litt av og på for øyeblikket, men når jeg først får lyst på sex tar det helt av! Har aldri hatt ett SÅ bra sexliv som nå. Sexen var helt utrolig før jeg ble gravid, men nå er den helt fantastisk! Har aldri kommet så ofte som nå. Sexlysten varierer fra person til person. Noen vil ha sex hele tiden, mens andre mister helt lysten.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Jeg deler ikke dine seksuelle preferanser, men kåtskapen er godt gjenkjennelig. Det tror jeg det er for mange gravide:-) Nyt sier nå jeg:-) Anonym poster: 1bf9b91cd5149659b21ac629b5d3dcb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå