Gjest Kira bjeffer Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er ikke opptatt av morsdag (annet enn å gi min egen mor gave), og dagen i dag har gått med til å feire yngstemann sin 1-års dag. Så jeg forventet ingenting, og mannen nevnte ikke noe om det. Da alle gjestene var gått sa han at han hadde dårlig samvittighet for at han og ungene ikke hadde ordnet noe i dag, så i morgen skal jeg på handletur med hans Visa-kort. Og han understreket at jeg kun fikk lov til å handle til meg selv, ingenting til ungene. Så litt dårlig samvittighet hos mannfolk er noe jeg setter pris på nå kjenner jeg
Gjest Kira bjeffer Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Takk Selv om vi er godt gift og har felles økonomi, så er det alltid en glede å bruke hans kort fremfor mitt eget!
frk Nilsen Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Kjøpte meg roser og tulipaner i går på mannen sin regning Føre var-prinsippet Fikk sove lenge, ble vekket av en kopp espresso på senga og tegninger tegninger fra barna. Har morsdagsgave til meg selv i kjøkkenskapet, sjokolade og chips! Nå kom mannen med en liten oppmerksomhet til meg, Rødvin og film med Bruce Willis Endret 10. februar 2013 av frk Nilsen
Gjest Kira bjeffer Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Hørtes helt okay ut det også ja
☆☆☆ Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Kjøpte meg roser og tulipaner i går på mannen sin regning Føre var-prinsippet Fikk sove lenge, ble vekket av en kopp espresso på senga og tegninger tegninger fra barna. Har morsdagsgave til meg selv i kjøkkenskapet, sjokolade og chips! Nå kom mannen med en liten oppmerksomhet til meg, Rødvin og film med Bruce Willis Marsipankake og Bourne-film her
Nitpicker'n Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Åh, for en deilig morsdag det hadde blitt, for hadde mannen her tilbudt meg visa-kortet sitt, så hadde jeg fått meg en lenge etterlengtet latter. Fikk i stedet roser for første gang, mannen trosset alle forbud mot å kjøpe avskårne lik man kan observere forråtningsprosessen til i vase, og det er greit. Og etter en fin og litt slitsom dag skal jeg trappe nedpå sjokolademarengs og glo i veggen. Mmmm. Gratulerer med vel overstått morsdag, alle sammen.
Studine mevik Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Jeg fikk roser igår, siden mannen har jobbehelg. Og idag har jeg og barna kost oss med bollebaking og bollespising. Nå som barna er i seng og jeg ikke har annet å gjøre enn å glo inn i akvariet foran meg så tror jeg jaggu jeg skal hente meg en bolle til og resten av sjokoladen i kjøleskapet. God morsdag alle sammen
mamman til to gutter Skrevet 10. februar 2013 #9 Skrevet 10. februar 2013 Jeg ble møtt i døra av 2 åringen da jeg kom hjem i går med "mamma, se her" samtidig som han flyttet vekk noe mannen hadde satt foran rosene de hadde kjøpt til meg I tillegg fikk jeg kort ved frokostbordet og god middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå