Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Hver gang jeg drikker kaffe (som er minst en gang til dagen) får jeg en slags lykkerus. Vanlig eller? Anonym poster: 3adbc45962dc55c92fc404d50a157270
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Me too Anonym poster: 5352a48279c87bd25674255018945f4d
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Jeg får lykkefølelse når jeg lukter på kaffe jeg kan sitte og lukte på den en hel evighet før jeg drikker den.. Endret 10. februar 2013 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
frk Nilsen Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 (endret) God kaffe ja, gi meg en perfekt dobbel americano og jeg er i himmelen! Men neskaffe *grøss* Endret 10. februar 2013 av frk Nilsen
petite fleur Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Kaffe er kos, ergo lykke. Men får jeg servert Nescafè er lykkefølelsen borte på et blunk
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Kaffe kurer som kjent gruff, så ja absolutt lykkefølelse her i gården Anonym poster: 7ff74ac6b70245de0391e9f2ffa961ee
magica fra tryll Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Jeg blir også lykkelig av god kaffe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå