Gå til innhold

Lykkefølelse av kaffe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg drikker kaffe (som er minst en gang til dagen) får jeg en slags lykkerus.

 

Vanlig eller?

 

Anonym poster: 3adbc45962dc55c92fc404d50a157270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too :D

 

Anonym poster: 5352a48279c87bd25674255018945f4d

Skrevet (endret)

Jeg får lykkefølelse når jeg lukter på kaffe jeg :) kan sitte og lukte på den en hel evighet før jeg drikker den..

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet (endret)

God kaffe ja, gi meg en perfekt dobbel americano og jeg er i himmelen! :)

 

Men neskaffe *grøss*

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Kaffe er kos, ergo lykke. Men får jeg servert Nescafè er lykkefølelsen borte på et blunk :)

Skrevet

Kaffe kurer som kjent gruff, så ja absolutt lykkefølelse her i gården :)

 

Anonym poster: 7ff74ac6b70245de0391e9f2ffa961ee

Skrevet

Jeg blir også lykkelig av god kaffe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...