Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg vurderer å flytte fra alt jeg har kjær - for en relativt kort periode. Jeg har en tre år gammel gutt som jeg er alene med, pappaen har vanlig samvær annen hver helg og en dag i uka. Vi samarbeider godt, har en god tone oss imellom og fungerer fint som foreldre. Her vi bor nå har vi all familie nært. Men jeg vil ut og oppleve noe annet for et par år, spare litt penger og legge opp litt egenkapital. Det er helt umulig her vi bor nå, her bor vi oss ihjel, det er så vanvittig dyrt, og jeg har ikke sjans til å komme inn på boligmarkedet. Men jeg er så usikker! Jeg vil ikke flytte fra pappaen til gutten min, men samtidig kan jeg jo ikke være låst til denne byen for resten av mitt liv, eller være dømt til å flytte etter papsen for all fremtid? Det virker så skummelt å reise fra alt, men samtidig har jeg såå lyst... Erfaringer? Anonym poster: 48e54f9067355785aca9093b1b15782a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Erfaring? Nei. Mening? Ja. Du bandt deg til guttens far da du valgte å få barn med ham. Om dere har et velfungerende samarbeid og barnet opplever å ha to omsorgsfulle foreldre, er det ren og skjær egoisme å flytte rundt på ungen fordi du er eventyrlysten. Det kan du være om femten år. Anonym poster: db38a07042fd0dc15541876ddbf0d723
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Erfaring? Nei. Mening? Ja. Du bandt deg til guttens far da du valgte å få barn med ham. Om dere har et velfungerende samarbeid og barnet opplever å ha to omsorgsfulle foreldre, er det ren og skjær egoisme å flytte rundt på ungen fordi du er eventyrlysten. Det kan du være om femten år. Anonym poster: db38a07042fd0dc15541876ddbf0d723 Det er nettopp det som holder meg igjen. Men samtidig, som jeg sier, er det sånn at vi for all mulig fremtid må bo i samme by? Hadde det vært annerledes om jeg flyttet for å gå på skole? Hva om han flytter? Også er det jo ikke fordi jeg er så eventyrlysten, heller, det er jo fordi jeg vil investere i vår fremtid. Jeg tenker å flytte til Kirkenes liksom, det er jo ikke akkurat spennende. HI Anonym poster: 48e54f9067355785aca9093b1b15782a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå