Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Har før skrevet innlegg ang min sære mann, men i kveld tok han nesten kaka! Vi ser et program på tv hvor vi bla ser et par ankomme flyplassen med sin nye adopterte datter på ca 2 år. Stakkars liten sier jeg og mener med det at hun nok er sliten etter en så lang reise. Ja stakkars henne utbryter han og sier han synes adopsjon burde forbys. Ungen kommer til å bli mobbet, det er best at ungen var hos sine biologiske foreldre osv. Jeg blir så sinna at jeg ikke kan fortsette diskusjonen med han. Herregud, det er pga av han at slike fordommer fortsetter.... Ja jeg er gift med en herlig mann og burde løpt for lenge siden, I know! Anonym poster: fd8f284d7cd0bb025a869ecb89b61700
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Skjønner ikke hvorfor du er så sur. Herrefred, la nå mannen ha sine egne meninger. Anonym poster: a71d9ae769e55d519774aeb5b04d4629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå