Gå til innhold

er det mulig?!!!!! Grrrrr ang. adopsjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har før skrevet innlegg ang min sære mann, men i kveld tok han nesten kaka!

 

Vi ser et program på tv hvor vi bla ser et par ankomme flyplassen med sin nye adopterte datter på ca 2 år.

 

Stakkars liten sier jeg og mener med det at hun nok er sliten etter en så lang reise.

 

Ja stakkars henne utbryter han og sier han synes adopsjon burde forbys.

Ungen kommer til å bli mobbet, det er best at ungen var hos sine biologiske foreldre osv.

 

Jeg blir så sinna at jeg ikke kan fortsette diskusjonen med han.

Herregud, det er pga av han at slike fordommer fortsetter....

 

Ja jeg er gift med en herlig mann og burde løpt for lenge siden, I know!

 

Anonym poster: fd8f284d7cd0bb025a869ecb89b61700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du er så sur. Herrefred, la nå mannen ha sine egne meninger.

 

Anonym poster: a71d9ae769e55d519774aeb5b04d4629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...