Gå til innhold

Sosial omgang med veninne i nytt forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet er ca 6 måneder gammelt og de bor sammen annenhver uke. Hun prioriterer bort all annen sosial omgang, og nå ba hun oss om å legge udrkiningslaget til en felles veninne på et tidspunkt der hun ikke er sammen med ham likevel. Dette er også nesten et halvt år frem i tid. Merker jeg blir noe oppgitt av at hun vil at andre skal legge opp sitt liv rundt hennes nye forhold. Ikke prioirterer hun vennegjengen ellers heller. Nå har vi ikke sett henne siden før jul fordi det aldri passer for henne med mindre hun er 100 % sikkert at hun ikke får muligheten til å være sammen med ham...

Teit?

Anonym poster: e4cc4bbfd71a5f3ed289c853650ce772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ganske vanlig når de er nyforelsket.

Dere trenger ikke legge opp noe etter henne om det er ett så stort problem for dere.

Anonym poster: c6431a6cc2a569c6740983253f308c3c

Skrevet

Høres ikke ut som noen god venninne nei. Hadde ikke plannlagt utdrikkningslag etter henne.

Anonym poster: c32666f351f5737fa9bb2e2a67a0d237

Skrevet

Det går sikkert over når nyforelskelsen er over. Legg utdrikningslaget når det passer flest, ikke kun etter en person.

Skrevet

At det er teit av henne er en sak, men de fleste som er nyforelsket er vel litt sånn? ;)

Litt drøyt at hun ber om å endre dato for utdrikningslag da, der hadde jeg satt ned foten.. men ellers synes jeg man skal ha forståelse for at hun er i sin egen verden akkurat nå og fortsette å være en venninne for henne.

Jeg har selv ett par venner hvor vi kan være med opptatt med vårt og ikke se hverandre på evigheter, men vi er fortsatt like gode venner når vi møtes igjen og vet at vi alltid har hverandre selv om vi ikke nødvendigvis prater eller ses på en stund.. Godt å ha sånne venner!

Anonym poster: cf2484bb9330142d219948c95f380e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...