Mikkemafian Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Fikk sove til 10.00 og da var dagen strålende for min del. Ingen kake (det kjenner jeg at jeg strengt tatt ikke trenger, ingen kort, men mange gode klemmer fra jentene mine, og en deilig dag hjemme sammen med familien. Vi har ikke tradisjon for å feire morsdag så veldig, så jeg er i hvert fall strålende fornøyd med dagn:)e
stearin Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Min morsdagen har også vært fantastisk:) sto opp med min datter og gikk rett på baking. Koste oss med tegning og cupcakes og kaffe, og etter litt lek og besøk la vi oss i senga og sovnet begge to. Når vi sto opp var det bare å varme middagen (rester) og vente på flere gjester. Snart er huset fylt opp med venner og familie, nok en gang
Hringariki Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Her har det også vært koselig, hurra! Forventet ingenting.. Fikk sove så lenge jeg ville, kaffe på sengen, nydelig frokost med eggerøre og parmaskinke, mamma-krus og diamantsmykke i hvitt gull. Og eksemplarisk baby. Lykke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå