LittLykkelig Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Det som akkurat var på barne TV. Nå er jeg full av hormoner da og begynte å gråte når storebror og babyen lå og koste.. Hehe. Samboer tror det har klikket for meg..
*Miss Flua* Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Haha nei kan ikke si jeg ble så rørt asså men koselig var det da!
Musemorbr / Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Nei, men jeg smiler bredt av deg som blir det.
LittLykkelig Skrevet 10. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2013 Hehe sikkert fordi vi nok venter gutt nr 2 og det er ca samme aldersforskjell.. Da ble det for mye for a mor
Foccacia Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Synes den er søt selv, er også gravid og hormonell spesielt når det kommer til babyer
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Nei, overhode ikke. Blir bare irritabel. Er også gravid Anonym poster: 6c0bfd75eefc1fb8430ebbb484a05543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå