Gå til innhold

Mannen min har lagt med pasienten sin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tilfeldigvis bor i samme gate som oss og som er 18 år gammel! Og han er 40!

Jeg er faktisk ikke lei meg. Bare uendelig skuffet og fysisk kvalm. Denne jenta som gått som pasient hos min mann for å få medisiner mot angst blant annet. Vokst opp i et ødelagt hjem med gale foreldre. Så ikke rart i grunn. men at mannen min kan utnytte en jente som har vært myndig i noen uker stikker langt inn i margen. Jeg fatter det bare ikke. Han har inrømt det, det er ikke bare en mistanke jeg har.

 

Anonym poster: 905ad378e065eabdabc8f46d30238075

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lagt med pasienten sin? Jada, skjønner hva du mener men. Nei da er det bare å melde ifra. Så kan han bare vinke pent hadet til den jobben! Og du kan vinke pent hadet til hele stygge gubbskrellet.

Skrevet

uff, stakkars deg, har jeg vært deg hadde jeg forlatt mannen min å meldt ifra! håper du klarer å komme deg igjennom dette..

 

Anonym poster: 082d6f2190b622c673f5cbf4ef261fcf

Skrevet

Det anstendige er vel å melde fra om forholdet, men jeg skjønner om det er vanskelig siden han er mannen din. Syns det er en gigantisk karakterbrist! Ikke akseptablet i det hele tatt!!

 

Spesielt skjerpende mtp at jenta har angst og en vanskelig barndom. Han mister muligens lisensen for noe slikt.

Skrevet

Har lagt med? Hører du ikke selv at det ikke gir mening? Har ligget med heter det.

 

Utrolig overassket hvor dårlig norskkunnskapene til folk her inne er!

 

Anonym poster: 7e1c17bd6d6331e94f0eb0a3f49bb480

Skrevet

Slik mister autorisasjonen for, ikke muligens men helt sikkert.

 

Anonym poster: 775a3bf75050dc2e26d572e2cd457f7b

Skrevet

Har lagt med? Hører du ikke selv at det ikke gir mening? Har ligget med heter det.

 

Utrolig overassket hvor dårlig norskkunnskapene til folk her inne er!

 

Anonym poster: 7e1c17bd6d6331e94f0eb0a3f49bb480

 

Dette var definitivt det mest alvorlige med HIs innlegg, ja. Viktig å fokusere på de viktige tingene!

 

Anonym poster: b0964a799ba7c0e7477ec64ec605208c

Skrevet

Som tilfeldigvis bor i samme gate som oss og som er 18 år gammel! Og han er 40!

Jeg er faktisk ikke lei meg. Bare uendelig skuffet og fysisk kvalm. Denne jenta som gått som pasient hos min mann for å få medisiner mot angst blant annet. Vokst opp i et ødelagt hjem med gale foreldre. Så ikke rart i grunn. men at mannen min kan utnytte en jente som har vært myndig i noen uker stikker langt inn i margen. Jeg fatter det bare ikke. Han har inrømt det, det er ikke bare en mistanke jeg har.

 

Anonym poster: 905ad378e065eabdabc8f46d30238075

 

Da hadde jeg skilt meg og meldt fra. Uproft rett og slett, stakkars jente!!

 

Anonym poster: 6017c6c7e5c31e3c42a42b0b49bf2bf4

Skrevet

Enig med de over her! Jeg hadde definitivt skilt meg fra en mann som har gjort noe sånt.

 

Her er det mange forhold som er helt uholdbare:

 

* som lege har han misbrukt sin posisjon, noe som i seg selv er et svært alvorlig overtramp av både norske lover og moralske/etiske prinsipper. At det i tillegg er en så ung pasient gjør det enda verre. Og på toppen av det hele så er det en ung pasient med den diagnosen fra et vanskelig hjem, noe som gjør at hun er enda mer sårbar overfor overgrep fra "omsorgspersoner" og autoritetspersoner som leger er.

 

* mannen har vært utro. Ikke bare har han vært utro, men han har vært det med en pasient - noe som nok har vært overveid fra hans side. Som helsepersonell så er det svært lite som er så alvorlig som det å utnytte en pasient sexuelt, det er ikke noe en normal oppegående person gjør med letthet eller bare med et innfall. Har det vært et "innfall" så viser det uansett at denne mannen ikke eier skrupler, moral eller samvittighet, han tenker ikke over konsekvensene av det han gjør. Han har ødelagt en ung jente, han har ødelagt sin egen familie, og han har mest sansynlig fratatt seg selv arbeidet sitt.

 

En slik mann må du komme deg bort fra så fort som mulig!

Ingen unnskyldninger han kommer med holder i et sånt tilfelle!

Utroskap er mer enn ille nok i seg selv, utroskap med en så ung jente er enda verre - men at utroskapen er gjort av en lege med en ung pasient... det gjør saken mange, mange, mange ganger verre!!!

 

Be mannen flytte ut og meld saken! Får denne mannen fortsette som lege er han en fare for sine pasienter. Du har en moralsk plikt til å melde dette inn, HI.

Jeg vet det må være grusomt for deg, men du kan ikke gå rundt og vite at mannen har utnyttet en pasient og la ham fortsette som lege! Det spiller ingen rolle om han hevder det var "frivillig" fra hennes side. Uansett hva han sier så er det et overgrep han har gjort mot denne jenten. Han har utnyttet at hun er i en ufattelig sårbar posisjon og søker støtte hos noen som skal være trygge og liksom hjelpe henne. Det han har gjort, selv om det var "frivillig", kan ødelegge for denne jenten resten av livet! Ikke la det bli flere som må gå gjennom det samme - meld ham!

 

Og gå ut og skaff deg et liv med en mann som er til å stole på - han du har hatt til nå kan du ikke stole på!

 

Anonym poster: 03223b03bec0f27f01956792fb5f3d87

Skrevet

Gud bedre, håper virkelig dette er trolling! :(

Skrevet

Har lagt med? Hører du ikke selv at det ikke gir mening? Har ligget med heter det.

 

Utrolig overassket hvor dårlig norskkunnskapene til folk her inne er!

 

Anonym poster: 7e1c17bd6d6331e94f0eb0a3f49bb480

 

OMG, jeg blir skikkelig OVERRASKET over hvordan det står til med norskkunnskapene til folk her inne...!

 

Hi, du har fått mange gode råd her også. Lykke til!

 

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...