Gå til innhold

Fra nå av skal jeg forvente ingenting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gjør aldri noe for hverken bursdag, valentine, morsdag, jul, null, nix, nada. Og dummeste meg blir like lei meg hver fordømte gang. Så nå er det sluttet, og med det tenker jeg at ikke jeg kommer til å gjøre noe for han heller. Tydelig at det ikke er viktig for han uansett.. Hadde han gitt meg noe som helst hint ellers i året om at jeg var viktig for han, så hadde det kanskje vært greit, men han gjør ikke det heller. Tar aldri på meg utenom når han vil ha sex, sier aldri at han elsker meg, at jeg ser bra ut el, kjøper aldre blomster til meg eller noe. Han er en fantastisk pappa da...

Anonym poster: 9178333d344f7332150c733b0b2476b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sammen med han fordi...?

Slutter aldri å forundre meg over alle som er sammen med noen som overhode ikke setter pris på partneren. Det et jo ikke sånn det skal være!

Et forhold skal være basert på gjensidig respekt, er det ikke det så fatter jeg ikke hva som gjør at dere blir værende i forholdet.

Anonym poster: bbff10cd2170747835b75df795284919

Skrevet

Siden han er en fantastisk pappa så synes jeg du skal flytte fra ham slik at han kan være den fantastiske pappaen ca halve tiden. Så kan du la barnet ditt vokse opp i et hjem hvor mamma respekterer seg selv nok til å ikke la seg behandle slik. Og etterhvert la barnet få oppleve hvordan det er å leve med voksne som elsker hverandre, når du finner en ny god mann.

En slik mann er du ikke tjent med, og barn bør få slippe å vokse opp i et hjem hvor far respekterer mor så lite.

Kom deg bort og skap deg et godt liv for deg selv - det fortjener du!

Anonym poster: 2fbfecf5b5ab7914e126738af440cbe9

Skrevet

Du skal forvente og du fortjener oppmerksomhet. Lar du det fortsette sånn ender du opp sur, bitter og uten særlig selvtillit. Synes ikke du bør bli i et sånt forhold hvis han ikke er int i å gjøre noe for forholdet. La han bli en flink pappa på deltid og få deg det livet DU fortjener. Stor klem til deg.

Skrevet

Uff, skal ikke være lett. Han er en fantastisk mann på mange områder, tar sin del av alt av husarbeidet og med ungene. Er det noe jeg har lyst til å gjøre (ut med venninder, gå på konsert, helgetur osv) er det alltid greit, aldri noen sure miner, han tjener vel tre ganger så mye som meg, men våre penger er våre penger. Det er bare den biten med å se meg, gi meg litt oppmerksomhet, en klem, ett godord osv. Har tatt det opp meg han flere ganger, men han hevder at det er bare slik han er.... Vi har tre barn sammen og jeg kan rett og slett ikke sette mine behov før deres og flytte. Skulle så bare ønske jeg kunne få han til å forstå hvor viktig det er for meg.

HI

Skrevet

Uff, skal ikke være lett. Han er en fantastisk mann på mange områder, tar sin del av alt av husarbeidet og med ungene. Er det noe jeg har lyst til å gjøre (ut med venninder, gå på konsert, helgetur osv) er det alltid greit, aldri noen sure miner, han tjener vel tre ganger så mye som meg, men våre penger er våre penger. Det er bare den biten med å se meg, gi meg litt oppmerksomhet, en klem, ett godord osv. Har tatt det opp meg han flere ganger, men han hevder at det er bare slik han er.... Vi har tre barn sammen og jeg kan rett og slett ikke sette mine behov før deres og flytte. Skulle så bare ønske jeg kunne få han til å forstå hvor viktig det er for meg.

HI

Kanskje det er sånn han gir deg oppmerksomhet? Likestiller dere i husarbeid, gir deg egentid og bryr seg ikke om om du tjener mindre. Men jeg skjønner at det ikke føles ok.. Og jeg skjønner at du ikke vil pakke og reise..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...