Gå til innhold

Fredrikstad??


Salvador

Anbefalte innlegg

Er det noen mai/juni mager fra Fredrikstad området?? :)

 

Jeg er førstegangs på 26 snart 27 år. Vi venter en liten gutt som kommer i slutten av mai!!!!!!! :D

 

Har det litt ensomt for tiden, da jeg er sykemeldt, og kjenner ingen i Fredrikstad... :( Hadde vært kjempe hyggelig å skravle med noen i samme situasjon som meg, og kanskje treffes også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du svarte!!! :) Ja nå drøyer det vel ikke lenge før din herlige gutt kommer til verden! :) Har fått med meg at riene har startet, håper det går raskt for deg, at du slipper flere dager på føden! Er du førstegangs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du svarte!!! :) Ja nå drøyer det vel ikke lenge før din herlige gutt kommer til verden! :) Har fått med meg at riene har startet, håper det går raskt for deg, at du slipper flere dager på føden! Er du førstegangs?

 

:). Nei håper ikke det, Gleder meg masse til og se han,men har drøyet allerede nesten 3 døgn nå,er den 3 natta jeg vil ha rier, Ja er mitt første,mens samboerens andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hører til i mars egentlig da, og er 10 år eldre enn deg, men er førstegangs og bor i Fredrikstad :) Kjenner foreløbig ingen andre i nærheten som er gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...