Gå til innhold

hvor mange kilo har du lagt på/gått ned hittil...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ett spm som har gått igjen ofte, men sitter her og spiser fastelavensbolle med sukker på og skal snart ha vafler når foreldrene mine kommer på besøk... Så begynte jeg å tenke på disse kiloene da ;D

(håper jeg kan gafle med god samvittighet)

Er ca 19 uker på vei og har lagt på meg 2,5 kg hittil. (3kg hvis jeg går på vekta kvelden men det teller vel ikke...? :) )I grunn fornøyd med det siden jeg har hatt mange uker uten noe særlig trening pga formen:/ men må legge til at kosten utenom dager som dette er ganske sunn/normal, for selv enkelte dager er ganske ræva og ikke noe sunt frister.

I mine forrige svangerskap har vekta økt voldsomt første halvdel av svangerskapet, forrige gangene hadde jeg allerede lagt på meg over ti kilo. Men har trent de av meg etterpå selv om det ikke har vært lett, sakte men sikkert.

så hva spiser dere i dag folkens.... Grønnsaker eller boller?? Håper dere koser dere med fastelavensboller så får man ta grønnsakene i morgen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel hvor mye du har fra før. De som har litt ekstra går gjerne ikke opp like mye.

Skrevet

Ja hvordan man er ved svangerskapsstart (under/normal/overvektig) kan jo være en faktor som påvirker hvor mye man går opp i svangerskapet og seff også hva som er anbefalt:) For min del har det vært forskjellig denne gangen fra de forrige for selv om starten har vært normalvektig. Blir spennende å se. Bare dumt at håndtakene blir vanskeligere å få bort for hvert svangerskap, men barna er jo ganske glade i dem:)

Skrevet (endret)

Har lagt på meg ca 5 kg, er straks uke 29. Normalvektig fra før. Samme oppgang som sist svangerskap, endte på 12 kg tilsammen. Er mye kvalm og har lite matlyst, også likt som forrige gang.

Endret av Pus med støvler venter # 2
Skrevet

Ups, ser det ble lagt ut på dinbaby forum og ikke barnimagen. Slik går det når man bruker mobilen xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...