Gå til innhold

Morsdag - gjelder det også for gravide stemødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig etter å ha lest at et par venninner har fått full oppmerksomhet i dag som kommende mamma og er stemødre til barna til sin partner.

Er dette normalt eller er disse mennene bare ekstra romantiske? :)

Anonym poster: 91654ce3decc98f56c1074eb76de6045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsdag romantisk? Har aldri gjort koblinga..

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Normalt eller ikke, det spiller vel ingen rolle. Det er alltid hyggelig å bli satt pris på. Generelt burde vi vel gjøre det oftere. Så flott at noen ønsker å gi en ekstra oppmerksomhet til sin stedmor eller til sin partner som stiller opp som stemor for barna.

Skrevet

Morsdag er vel strengt tatt en dag for barna til å sette pris på sin MOR. Da ser jeg ikke naturligheten for en gravid kvinne å feire morsdag, eller at barn feirer stemora si.

Mulig jeg er veldig firkanta nå, men slik ser jeg det.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad for å få sove litt lengre og kanskje få frokost på senga, uansett om jeg er stemor og gravid.

For det å bli satt pris på er utrolig viktig.. noe som er lett å glemme i hverdagen.

Jeg kjøper jo til far ifra barnet hans til farsdag. Da hadde det ikke kostet han å gjøre noe på morsdag, siden jeg gjør jo minst like mye som han når han har sitt barn på besøk :)

Anonym poster: 91654ce3decc98f56c1074eb76de6045

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det vil jeg si. Her lager eldste kort og kake til mannen min på farsdagen. bare koselig det :)

Skrevet

Ungene mine gir ikke far men stefar gave på farsdagen, og i dag fikk jeg en fin gave som barna har kjøpt med hjelp av samboeren min :)

Anonym poster: 865d58d498d1df802c10bb57f9c992d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...