Gå til innhold

Alle som takker sin mor på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser flere venner/ bekjente av meg som jeg vet ikke hadde en bra oppvekst. Som jeg vet hadde en mor som ikke gjorde jobben sin. Likevel takker de Verdens beste mor...

Facebook er til for skryt uten ubehag, ingen sannheter der...

Anonym poster: 8d5cc485fdb5118347eee2e010cd3944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig å være en dårlig mor til et barn, men en fantastisk mor til en voksen...

Skrevet

Signerer innlegget over. Jeg hadde en forferdelig barndom mye pga mamma som fikk meg så altfor ung. Men i dag har vi et fantastisk forhold. Hun er en veldig god mor og en enda bedre mormor.

Anonym poster: f0b4222b71d7df3022c2b1ddc665a749

Gjest Gullguttene
Skrevet

Det betyr likevel ikke at man ikke er glad i moren sin og syns hun er verdens beste.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det skal svært mye til før er barn slutter å elske sin mor.

Skrevet

Noen har kanskje skværet opp i voksen alder og lagt ting bak seg? Og som noen sier.. Det skal litt til før et barn slutter å elske sin mor.

Skrevet

Det jeg lurer på er om alle de som takker sin mor på facebook har mødre som faktisk har facebook :-P Det har ikke min mor i hvert fall!

Skrevet

Jeg har vokst opp med en svært psykisk syk mamma og jeg har vokst opp med omsorgssvikt på grunn av dette. Jeg var min mors mamma fra jeg var liten, jeg ordnet alt hjemme, jeg klarte meg selv og jeg tok vare på min mor. Jeg feiret aldri bursdag, mamma fulgte aldri opp med skole eller fritidsaktiviteter, vi fikk strømmen stengt på vinteren når hun ikke betalte regninger og det var ofte vi ikke hadde mat i huset fordi mamma var for syk til å handle. Jeg kunne aldri ha venner med hjem fordi huset var skittent når jeg ikke vaska og fordi mamma kanskje var full (periodedranker).

Likevel er jeg fortsatt glad i henne. Jeg har aldri sluttet å være glad i henne. Hun visste ikke noe om å være mamma og hun kunne ikke være mamma. Jeg holder ikke det mot henne selv om barndommen min ble ødelagt på grunn av dette. Jeg er glad i min mamma jeg ♥ Om andre tenker at jeg ikke burde være glad i henne så får det være deres problem.

Anonym poster: 740080255f0189ab0d09411a91114b05

Skrevet

Jeg har det sånn med min pappa. Ikke noe å skryte av i barndommen. Men nå er han verdens beste pappa og morfar. Kunne ikke klart meg uten han nå!

Skrevet

Jeg er også glad i moren min, men hun er ikke verdens beste mor. Og mange av de jeg kjenner som jeg peker til har ikke et godt forhold til moren sin, det er tvert i mot fylt med konflikter pga vanskelig barndom.

Anonym poster: 8d5cc485fdb5118347eee2e010cd3944

Skrevet

Moren min har vært en ganske dårlig mor, bra i perioder..

Men uansett er jeg jo fortsatt glad i henne og når hun har sine bra dager så har vi jo en god kontakt.

Men de siste årene har jeg følt litt mer avstand til henne, da hun har blitt værre i forhold til de tingene hun sliter med, og jeg skriver ikke sånne ting til henne lenger (hvertfall ikke offentlig).

Hun spør gjerne da, om jeg ikke skal gratulere henne, og da gjør jeg jo det, bare litt mer privat :P

Anonym poster: c0a20e32bc04ecfdcde6dc3ea70c43c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...