Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Lei av å lese hvor fantastiske morsdager alle har.... Her sto jeg først opp med ungene, som vanlig... Ser at tingene som mannen min spurte om jeg kunne finne fram, så de kunne lage kort til meg, fortsatt står urørt der jeg la det... Etter mye om og men, står han opp, og skal da lage frokost til meg... Hiver rundstykker i ovnen, mn glmmer å sette på egg, som jeg hadde lyst på... Resultat: halv svidde kalde rundstykker... Juicen min laget jeg selv i går... Skulle khloeen gave til deg, mn fant ikke det mor til 3 smykket du hadde lyst på ( fortalt hva, hvor ogtilogmed hva den kostet) neivell, sier jeg (hva pokker skullejeg liksom si) ja, bryr du deg ikke? Sier han... Eh... Joda... Tanken som teller, hadde tenkt p kjøpe deg en ferrari i forige uke, men fant den ikke.... Svarte jeg... Gikk å la meg på sofan for å se litt på tv, midt i programmet jeg ser på, kommer han å ber om fjernkontrollen, du ser vell ikke på dette? Sier han.. neida sikkert ikke ser jeg, og bare går... Så nå ligger jeg i sengen å leser, og er skuffet over mnnen.... Og dum som jeg er, ordner jeg alltid kjempe fine farsdager hvert år, med både kort,frokost på sengen,gaver, han får sove lenge, jeg rydder og ordner i huset,lager kjempe god middag, og baker..... I går kjøpte jeg meg selv blomster og kake.... Så..... Vi ses i morgen internett! Anonym poster: f13664860b92b88f97884d93606ee255
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 neste år får du gjøre akkurat som han gjør. Gi f. ikke noe oppmerksomhet her i gården heller. begynner å bli vant til det. Anonym poster: c2558504d760a759c830665598ebff67
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 For et kvinne menneske du er. Hvis du veit at mannen ikke gjør noe tilbake så la ungene styre og du tar deg en rolig dag. Det er da morsdag dag og du er ikke moren til mannen din så skjønner ikke hvorfor alle mødre blir så skuffet når far ikke ordner noe på en helt vanlig SØNDAG! Anonym poster: 1aa577c392555a9b15f9ff18a302a575
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #4 Skrevet 10. februar 2013 Skjønner heller ikke hvorfor enkelte mødre oppfører seg som om det er the end of the world bare fordi faren til barna deres ikke anstrenger seg? Du er da for pokker ikke hans mor. Hva DU velger å gjøre på farsdagen kan vel ikke han lastes for? Anonym poster: 66d74b28fde853b7795d3aeb8d095b61
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #5 Skrevet 10. februar 2013 Synes det er litt synd at så mange tar så lett på det med morsdag. For ungenes del altså. Komme på skole eller barnehage mandag og høre hva de andre gjorde for sin mor, for så å måtte fortelle at hjemme hos de ble det ikke gjort noe for mamma. Ikke kort, ikke en god frokost, ingen gave eller ekstra oppmerksomhet. Anonym poster: 416c6c6a940ce5083781e942917ee402
Siamese Hellhound Skrevet 10. februar 2013 #6 Skrevet 10. februar 2013 Hvis du har så høye forventninger til hvordan morsdagen skal feires, så burde du nok klargjort det litt tydeligere på forhånd. Hvis du sier 'Åh neida, ikke gjør noe ekstra for min skyld', (jfr det m fjernkontrollen) så kan det faktisk hende at mannen ikke skjønner hvor viktig denne dagen er for deg. Tror faktisk du har skjemt ham bort litt med din 'ikke tenk på meg'-væremåte. Så, begynn å snakke i klartekst i steden for, kan godt hende det er lettere for mannen din å forholde seg til!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. februar 2013 #7 Skrevet 10. februar 2013 Skjønner heller ikke hvorfor enkelte mødre oppfører seg som om det er the end of the world bare fordi faren til barna deres ikke anstrenger seg? Du er da for pokker ikke hans mor. Hva DU velger å gjøre på farsdagen kan vel ikke han lastes for? Anonym poster: 66d74b28fde853b7795d3aeb8d095b61 Men hvordan skal barna få det som tradisjon hvis ikke foreldrene hjelper til fra de er helt små? Når barna mine var små, var det jeg eller faren som ordnet med gaver og kake, nå er de så store at de ordner det selv. Eller mener du at en treåring skal fikse alt selv? Skjønner godt at hi er skuffet jeg.
Kathrine. Skrevet 10. februar 2013 #8 Skrevet 10. februar 2013 Eg og kjøper blomster og kake sjølv. Men er ikkje skuffa fordi. Er bare å snu fokuset litt, se det ser er positivt. Har slutta å ønske at han skal gjøre slikt, og gjør det sjølv. Så koser vi oss ilag som familie med god frokost, god middag, kake osv.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. februar 2013 #9 Skrevet 10. februar 2013 Forstår godt du er skuffet jeg. Det er ikke så mye som skal til egentlig, la deg sove litt lengre, lage frokost og få tegning fra ungene og evt blomster. Så pass burde han klare. Jeg har ingen mann og forventet ingenting, men bf kom her idag tidlig og tok ungene med seg ut en tur. De kom tilbake med blomster og tegninger som ungene har laget. Ble helt rørt:) også fikk jeg en god klem fra bf og han takket meg for at jeg var den beste moren ungene kunne få... Ble nesten litt forelsket i han igjen
klg,2 boys now:) Skrevet 10. februar 2013 #10 Skrevet 10. februar 2013 Sånn hadde jeg det storsett hvert år.men sist farsdag lot jeg dagen passere i stillhet.så han spekulerte. I en telefon samtale med svigermor sa jeg høyt til hun at dagen feires like hardt som morsdag,det vil si den passerer i stillhet. Så i dag hadde jeg ingen forventninger overhode. Så slipper jeg og bli skuffet
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #11 Skrevet 10. februar 2013 Vet du HI, jeg skjønner at du er skuffet over dagen, men jeg synes altså dette innlegget ditt er i overkant sytete altså. Det er greit at dette er dagen da mor bør få litt ekstra oppmerksomhet. Alle, uansett hvem de er, fortjener en dag hvor de får litt ekstra oppmerksomhet. Det synes jeg også du fortjener. Det jeg reagerer på, er at du sutrer over at ikke alt ble slik DU hadde bestemt på forhånd. Han ordnet frokost til deg, men det ble feil fordi du ikke fikk egg. Du fikk ikke gaven du hadde BESTILT PÅ FORHÅND. Og du blir sur for at han ser på et annet program etter at du selv har gitt ham fjernkontrollen uten å si at du faktisk ville se ferdig det programmet du så på (det er jo bare å si at "jo, faktisk så så jeg på dette programmet og ønsker å se det ferdig"). Jeg synes definitivt at mannen din burde ha gjort litt mer ut av dagen din, men hvorfor er det slik at det eneste rette er å gjøre det DU bestemmer? Det er jo ikke noen ordentlig overraskelse, eller? Når min mann overrasker meg med å lage middag til meg, så sutrer ikke jeg hvis han lager biff mens jeg egentlig hadde lyst på lasagne, for han har faktisk laget noe spesielt til meg. See?? Anonym poster: 78f9125e76e8731b6bd38c23d43e819f
Musemorbr / Skrevet 10. februar 2013 #12 Skrevet 10. februar 2013 Hi nå forlenger du irritasjonen din til morradagen, ved å spare denne tråden til i morgen. I stedet for å ikke lese om morsdag, utsetter du det bare. Det er jo heller ikke lurt. Jeg ville satt meg ned med tegnesakene som ligger klare, ropt på mann og barn, og rett og slett skapt mitt eget lille øyeblikk der hele familien gjorde noe fint sammen. Det er min type morsdag.
Musemorbr / Skrevet 10. februar 2013 #13 Skrevet 10. februar 2013 Forstår godt du er skuffet jeg. Det er ikke så mye som skal til egentlig, la deg sove litt lengre, lage frokost og få tegning fra ungene og evt blomster. Så pass burde han klare. Jeg har ingen mann og forventet ingenting, men bf kom her idag tidlig og tok ungene med seg ut en tur. De kom tilbake med blomster og tegninger som ungene har laget. Ble helt rørt:) også fikk jeg en god klem fra bf og han takket meg for at jeg var den beste moren ungene kunne få... Ble nesten litt forelsket i han igjen Hmm... er det en som prøver å havne på godsiden din igjen? Var det ikke han som ga deg et rimelig stort gavekort her om dagen også, hvis jeg ikke husker helt feil?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #14 Skrevet 10. februar 2013 Hva om du hjelper barna dine å kjøpe presang til deg selv hvis de er for små. Da barna mine var mindre kjøpte vi kake og presang nå er de større og lager kake med hjelp av stefar og han er med dem å kjøper en gave til meg og jeg er med ungene å kjøper gave til han på farsdagen. Anonym poster: 7ca441686c2e85f2bbbb486ba72e8dd0
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. februar 2013 #15 Skrevet 10. februar 2013 Forstår godt du er skuffet jeg. Det er ikke så mye som skal til egentlig, la deg sove litt lengre, lage frokost og få tegning fra ungene og evt blomster. Så pass burde han klare. Jeg har ingen mann og forventet ingenting, men bf kom her idag tidlig og tok ungene med seg ut en tur. De kom tilbake med blomster og tegninger som ungene har laget. Ble helt rørt:) også fikk jeg en god klem fra bf og han takket meg for at jeg var den beste moren ungene kunne få... Ble nesten litt forelsket i han igjen Hmm... er det en som prøver å havne på godsiden din igjen? Var det ikke han som ga deg et rimelig stort gavekort her om dagen også, hvis jeg ikke husker helt feil? Jepp det stemmer;) love is in the air;) hehe
linniken Skrevet 10. februar 2013 #16 Skrevet 10. februar 2013 Forstår godt du er skuffet jeg. Det er ikke så mye som skal til egentlig, la deg sove litt lengre, lage frokost og få tegning fra ungene og evt blomster. Så pass burde han klare. Jeg har ingen mann og forventet ingenting, men bf kom her idag tidlig og tok ungene med seg ut en tur. De kom tilbake med blomster og tegninger som ungene har laget. Ble helt rørt:) også fikk jeg en god klem fra bf og han takket meg for at jeg var den beste moren ungene kunne få... Ble nesten litt forelsket i han igjen Rørende å lese:) høres ut som en fin fyr, og en god rollemodell for ungene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå