Gå til innhold

Oppsal i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som bor på Oppsal, eller vet noe om hvordan det er å bo der? Oppoverbakke? Greie skoler, barnehager? Vi vurderer å flytte dit, men har aldri vært der :) alt av innspill mottas med takk :)

Anonym poster: e2afeb18d230173b5028ad90b875f256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vokst opp like ved, på Godlia :) Oppsal var "dårlig sted" da jeg var liten på 80-tallet, men nå er det helt annerledes!

Kan anbefales :) Mange av mine barndomsvenner har flyttet tilbake dit etter studier o.l

Hatt barn i bhg der, og gått på Trasop og Godlia skole. Bra steder. Det jobber fortsatt lærere jeg hadde da jeg gikk der.

Østmarka rett ved siden av (barnet mitt var mye i skogen da han gikk i bhg der).

Anonym poster: f43a7e730bd6352f090ee11c44d39e98

Skrevet

Jeg bodde der en kort periode for mange år siden, min mor bor der fortsatt. Jeg har også en venninne som bor der med sine barn.

Det jeg liker best med Oppsal er nærheten til skogen. Den ligger jo rett på baksiden og det er fantastiske muligheter til all slags turer.

Ellers er det god tilknytning til kollektiv transport med både t-bane og busser. Og det tar knapt et kvarter med banen til sentrum. Nærsenteret er helt ok til det mest nødvendige.

Min venninne har bare hatt bra ting å si om barnehage og skole. Jeg vet ikke hvilken barnehage ungene har gått i. Men den elste går på Oppsal skole som er helt nybygd (ny for to-tre år siden).

Mitt inntrykk er at folk som bor der trives godt.

Anonym poster: bfef40a236d007c6b3cea1bd0f19f1ed

Skrevet

eldste...

Anonym poster: bfef40a236d007c6b3cea1bd0f19f1ed

Gjest Gul stjerne
Skrevet

En annen positiv ting med Oppsal er at det er bibliotek der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...