Gå til innhold

Hvor ofte er mannen på fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann/samboer/kjæreste. Hvor ofte er han ute på fylla med gutta, da med bytur, ikke bare hjemme i kjellerstua mena kjærringa "passer på" :P

Anonym poster: b7039b708db4e9ed009e42ce3b9655a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke mange som tror meg, men aldri:-) ingen av oss drikker noe særlig..

Skrevet

Tror deg jeg, for vi har det sånn vi også :P den ene gangen i året vi drikker så er vi sammen.

Anonym poster: b7039b708db4e9ed009e42ce3b9655a4

Skrevet

To ganger i måneden. Har sine faste kvelder han har for seg selv og så får jeg to dager der jeg gjør akkurat det jeg vil :) Så er vi ute noen ganger sammen ellers.

Anonym poster: 5497f3123fc2ffbc81fbd752c94b0a4a

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sjeldent. Men han kjenner ikke så mange her og har bare et par stk han kunne gjort det med.

Skrevet

! Er med gutta, men er avholds så er aldri drita!

Skrevet

Aldri :) mannen drikker ikke alkohol.

Skrevet

Aldri. Vi drikker bare sammen, og det skjer vel omtrent en gang i skuddåret.

Anonym poster: b2bcfeb93abf724b63caddb0cd30b198

Skrevet

På fylla? Ikke skjedd så lenge jeg har kjent ham (5 år). Ute på konsert eller noe og tar en øl eller 3, innimellom. 2-3 ganger i året kanskje. Samme gjelder meg.

Skrevet

Sjeldnere enn meg, og jeg er ute på fest kanskje en gang hver annen måned eller mindre. Han er sjelden ute.

Anonym poster: 324e75e89b6945055600c7febedf6544

Skrevet

Aldri. Vi liker å holde oss edru begge to :) den ene sjeldne gangen vi er på fest, så drikker han og jeg kjører. Og det av den grunn at jeg ikke ser vitsen med å drikke et glass vin bare for å drikke det ene glasset, liker ikke smaken på alkohol. Da er jeg heller sjåfør og vi sparer oss for taxi ;) jeg har det gøy uten alkohol også :)

Anonym poster: c3dd9931c102298b9db44efd206305d4

Skrevet

4-6 ganger i året tenker jeg, en overvekt av gangene er om sommeren siden vi bor i en typisk ferieby på sørlandet og pils med gutta på en av uterestaurantene hører sommeren til.

Anonym poster: 94e723f26f8dd3b3c9c762b4c8415509

Skrevet

Aldri - han drikker ikke noe særlig.

Anonym poster: 77f99c66f5167f8a5e71a593212e5567

Skrevet

Kanskje en gang pr år.. :)

Skrevet

På fylla?? Heldigvis gjorde han seg ferdig med å gå på fylla før han fikk barn. Men ut å ta 1-2 øl med kamerater, kino etc kan vare alt fra 1-2 ganger en måned til mangler uker mellom.

Anonym poster: 80c04cb81901487edb7c564c84dfa6c0

Skrevet

Aldri. Ingen av oss har vært fulle siden før vi fikk barn.

Skrevet

Veldig i rykk og napp egentlig. Kommer an på om det er noe spesielt som skjer. Her var mannen ute forrige helg, igår (vel, kom hjem kl 22) og skal avsted neste lørdag.

Men er ikke noe fast mønster, hvis det var det HI lurte på. Noen ganger kan det vel gå et par måneder mellom hver gang han drikker med kompiser, mens andre ganger blir det hyppigere.

Kommer litt an på hva de fraskilte kompisene finner på :-P

Jeg har lite party-interessert venninner, og hvis vi skal finne på noe, er det ofte så omstendelig at det ikke blir så ofte :-P

Skrevet

Kommer helt ann på hva det er som skjer, for to helger var vi på rakfisklag begge to og da var vi på en snurr begge to. Husker ikke når gangen før der var!!!

Anonym poster: 3b55485e54741d3bf208017c8b065873

Skrevet

Aldri. Han drikker noen glass vin og kanskje ett par øl i løpet av året.

Skrevet

Nå har vi vært sammen ca 10 år og diskuterte alkoholbruk her om dagen. Mannen kom til at han hadde drukket mer enn 5 alkoholenheter på en kveld en gang på den tiden. Det var på en hyttetur der de han en gang drakk ca 10 alkoholenheter fra kl. 14 til klokka 23. Det er nok det nærmeste han har vært å være på fylla.

Mer enn 2 alkoholenheter drikker han sjeldnere enn hver 2. månde, kansje 2-3 ganger i året.

Anonym poster: f5b4a0fea5689ded1164fa00d6d1b162

Skrevet

Aldri. Vi drikker ikke. Han kan ta et lite glass til god mat, men det er bare et par ganger i året.

Skrevet

Et par ganger i året drar han på guttetur og da er nok inntaket ganske høyt. Utenom det er han en sjelden gang ute og tar en øl eller tre, men "på fylla" er ingen av oss når vi skal hjem til barna.

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det er nok 10 år siden sist han var full, så svaret er aldri.

Vi går som regel ut sammen og da blir ingen av oss fulle lenger. Bare silkebrisne :)

Skrevet

Hm, lurer på om svarene her i tråden er reelle, eller om de er pynta veldig på.

Ikke måte på hvor stødige og hjemmekjære avholdsmennene dere er :-D

Anonym poster: e2c19791679b972329cb6b2056c43b20

Skrevet

Kanskje hver 2. måned? Det har blitt sjelden nå som vi har 2 små barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...