Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er 37 år, gift med en veldig snill og god mann, vi har en helt ordinær økonomi..Kanskje litt under normalen men vi sliter ikke. Vi har to nydelige skjønne barn i barnehagealder. Jeg blir helt dårlig av å holde på eller av å se nyfødte barn, og jeg blir litt lei meg av tanken på å aldri mer ha en nyfødt i hus (som er min). Mannen vil ikke ha flere barn, pga økonomi og alder..jeg er jo enig, men det er lov til å håpe ikke sant? Toget er vel ikke gått helt ennå? Det kan vel hende at man kan forandre mening, og hvis mannen ombestemmer seg når vi er sånn 41 år så er det vel fortsatt mulig? Sukk.. Anonym poster: e9e626d6c17e6bce866eb9ca97955afa
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 Det er jo lov å håpe. Samtidig er det jo en fordel å være enige om hvor mange barn man skal ha. Jeg har 2, et fra før og et med mannen. Etter lang betenkningstid fra mannen er jeg nå gravid med nr 3. mannen blir 40 i år og han syns vel det var siste frist sånn med tanke på sin alder. jeg er mye yngre enn han så jeg har bedre tid, sånn sett.... Anonym poster: 2269fbdfb50f9a3d57cc0c48d08adfa1
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2013 #3 Skrevet 10. februar 2013 Ja, altså håpet ligger jo i at han forandrer mening. Jeg ville aldri ha "lurt" på ham et barn. Det er jeg for gammel til;) Anonym poster: e9e626d6c17e6bce866eb9ca97955afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå