Gå til innhold

Jeg trøste og kjedespiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kommer jeg ut av dette?

Anonym poster: e276023c22c9f6db455f741fe4c0ae65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du er litt småfeit eller kvappsette rundt kantene og ønsker å gå ned i vekt.. få gubben din ( om du har ) til å ta et bilde av deg naken eller i undertøy... er noe helt annet enn å se seg i speilet.. han gjor de meg deg og eg har knapt spist siden... OFF for et syn :(

Anonym poster: 70eb353681a856326db0faf3201cf5fb

Skrevet

han gjor de med meg skulle der stå :P

Anonym poster: 70eb353681a856326db0faf3201cf5fb

Skrevet

ok

Anonym poster: e12662a1c415359570757db76bc0d2ba

Skrevet

Jeg gjør det samme og jobber for å klare å slutte.

Her er en oppskrift du kan prøve:

Først:

Bestem deg for faste måltider. (feks 4, 5 eller 6 pr dag). Da vet du hva som er utskeielse og ikke.

(For meg funker det med 5 måltid om dagen + litt frukt/grønt som mellommåltid hvis det går lang tid mellom to måltid. Jeg drikker også det jeg vil av kaffe, te og vann).

Og så - prøv deg frem med aktiviteter som du virkelig liker å gjøre og venner du virkelig liker å være sammen med.

Dvs aktiviteter og venner som du gleder deg til, gir deg energi og som får deg til å glemme mat der og da.

Finn en aktivitet som skal bli din nye avhengighet i stedet for mat. (La det være en aktivitet som er bra for deg)

Fokuser på aktiviteten, dagdrøm om den, tving deg til å gjøre den, selv om kroppen stritter i mot og vil gå til kjøleskapet i stedet. Det du gjør ofte blir en vane.

For meg hjelper det å sette på musikk og gjøre noe fysisk. (f.eks danse inne eller gå en tur)

Sett deg delmål og gi deg selv belønning for å oppnå dem. F.eks kjøpe deg noe fint når du har gjennomført den nye aktiviteten x antall ganger.

Anonym poster: 1020eee3f058ca1dbfab446e6e68cbe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...