Gå til innhold

Småsprø i tankegangen....


Amabolla

Anbefalte innlegg

Har vært superkvalm siden uke 6,og har mange ganger tenkt med gru på at det sikkert ikke går over før uke 12.... I går hadde jeg en hel dag med nesten ingen kvalme, jeg følte meg i ganske fin form. Det nøt jeg i ca 2 min før panikken tok meg: hvorfor er jeg ikke kvalm, er fosteret dødt? Hvor er kvalmen min??? Gi meg tilbake kvalmen min!!

 

Er det mulig. Veldig irrasjonell tankegang her ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, hadde nesten en uke uten kvalme omkring uke 6, startet før uke 5 med kvalme til og fra... Men nå uke 8 er jeg kvalmere enn noen sinne og må le litt av at jeg "savnet" kvalmen den ene uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herreguuuud så godt å se det ikke bare er meg... Jeg har vært mega dårlig i hele januar. Både med kvalme og migrene. Har hatt dager jeg ikke har klart å stå opp før langt ut på dagen.

 

Jeg våknet på fredag og hva merker jeg ? Ingenting... Ikke på lørdag og ikke i dag... 0 tegn til noen plager og det er så klart heeeelt fantastisk men klarer ikke å legge fra meg tanken om at noe er galt :( Liker ikke at jeg tillater meg selv å tenke sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal så innmari ønske kvalmefrie dager velkommen! Er ikke mentalt motivert for dette (ble litt plutselig gravid igjen :-S), samt at jeg føler det mer intenst denne gang. Er også utrolig trøtt! Føler meg rett og slett syk!

 

OG JEG ER BARE I UKE 8!!!!!! Gaaaaaah!

 

Har påsken som mål. Da håper jeg det er over ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på tirsdag. Kvalmen tittet innom i dag igjen, så det var nok bare en liten pause.... Men det er så ofte jeg tenker på at dette nok bare er innbilt svangerskap eller MA eller noe i den duren. Hvor kommer slike irrasjonelle tanker fra. Gleder meg til 5.mars, da er det tid for ul og jeg er 12 uker:)

 

Er jo min 3. Burde tro man blir mer avslappet, men nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, ville også gjerne hatt kvalmefrie dager....er drittlei hele graviditeten. utakknemlig? ja, en smule!!

 

kan forsåvidt godt sette meg inn i den irrasjonelle tankegangen med å tenke at noe er galt dersom kvalmen plutselig forsvinner.

 

men jeg ville faktisk heller være urolig enn kvalmen....får ikke gjort en dritt. ligger bare på sofaen å stirrer ut i luften...og jeg er kun 8 uker på vei.... :/

 

det er minst 4 uker til i kvalmeskjærsilden....med mindre det blir som sist, hvor det varte ut uke 14.....uæææææh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan få bytte med meg.. kvalm på 5uka, 10+6 i dag og sliter med konstant kvalme, mye migrene, hormoner av en annen verden og supersåre boobiser.. kan sikkert dele noen av mine symptomer om noen savner... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold symptomene selv;) er småkvalm til tider, men det kan jeg leve med. Det er den trøttheten som er litt slitsom nå. Føler for å sove overalt og hele tiden.

 

Gleder meg til å kunne fortelle folk at jeg er gravid. Gleder meg til å se gravid ut og ikke bare være småchubby. Pluss for større pupper!

 

Hadde mye migrene i forrige sv.skap. Håper jeg slipper det siden jeg har auramigrene. Miste tale og skriveevnen + lammelser er ikke det jeg liker å bedrive tiden med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...