Gå til innhold

er der fint å bo i olden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Anonym poster: 8f5b0ffbbbbef8d90960ed60ef2ab2c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis ingen som vet ....

Skrevet

Kjenner en familie der, de er supertrivelige og de trives veldig godt der.

Skrevet

Aldri bodd på et sånn lite sted. Bare bodd i vestfold hele livet.. kjøpt hus her nylig og alt.. men så har j blitt kjent med en... som eier mye der og dom har jobb til meg m en gang.. det ser jo nydelig ut der.... men... samtidig tør j ikke flytte herfra da j jar min manna her. Aldri tenkt tanken på å flytte til et lite sted før, men plutselig tenker jeg ikke på noe annet..

Skrevet

Veldig trivelige folk da, de jeg har møtt altså. Hvis du ikke trives etter ett r eller to, så kan du jo flytte tilbake til Vestfold :). Naturen er i hvert fall helt fantastisk i olden, og Stryn er jo like ved med mange butikker osv osv,

Skrevet

Det var naturen jeg falt for... men siden jeg nettopp har kjøpt hus her så får jeg meg ikke til det.. synd egentlig. . Går og tenker på det hele tiden, noe som ikke ligner meg i det hele tatt... !! Mannen min vil ikke høre snakk om det engang, og godtar ikke at j og ei venninne feks drar for ei helg for å se...

Skrevet

Fin plass, men eg kunne ikkje tenkje meg å bu der. Det er langt frå folk, for å kome til ein skikkeleg by (og ikkje berre ein tullekommune som har gjort byvedtak) må du til Ålesund eller Bergen.

Skrevet

Takk for svar... har lyst å dra og se... en gang :)

Skrevet

eg bur i olden :) og de tar 15 min å kjøre til stryn der de er mange butikka :) tar ca 2 tima å kjøre til førde ( som er by ) og etter kvivsvegen kom tar de ikkje lange tida å kjøre til ålebyen heller ;)

er nydelig her :) kjem egentlig fra stryn, der de og er kjempe fin natur der og :)

ta turen og sjå :)

Anonym poster: 1e06d2cc8883ae5cc051990f0d82994f

Skrevet

Vi har hytte på eid og tenker det blir mye å det samme. Hadde aldri orket å bo der fast, aldri!

Anonym poster: 383e2b81321be59a1235463fa32b839a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...