Gå til innhold

hvor mange barn er drømmetallet deres ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømmer om en av hver jeg.. Selv om det nok er å banne i kirka ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3, men det blir nok bare 2

Anonym poster: 3df03f8dcf3647156571790e29c0844e

Skrevet

4 er vel drømmen. Men om jeg skal få det til ønsker jeg en økonomi som tilsier at jeg jobber Max 60% slik at jeg kan følge opp hvert enkelt barn og gi de det de trenger. Ser ikke helt hvordan jeg skal få tid og ork med en 100% jobb...

Anonym poster: 3de8366e8ad42c888c1b6c903459dece

Skrevet

3 . Om jeg tør få en til får jeg drømmetallet :)

Anonym poster: b4a21336ecafd1d58f763d95288c6d00

Skrevet

Drømmer om en av hver jeg.. Selv om det nok er å banne i kirka ;)

Hvorfor skulle det være å banne i kirka? Det er en drøm du har, men regner med du blir like glad i f.eks 2 gutter :-)

Jeg er så heldig at jeg har en jente og får gutt nå, men var helt sikker på at jeg kom til å få to jenter og hadde vært like strålende fornøyd med det :-)

Skrevet

Handler nok bare om forventninger. Og blir selvfølgelig like glad for å ha to med samme kjønn. Innerst inne synes vel alle at det er stas å få oppleve begge deler :) Sier meg veldig blessed med en 2,5 åring og en i magen :)

Skrevet

Ønsker meg 3 eller 4, venter nr. 3

Om mannen ønsker flere, er jeg usikker på:-p

Skrevet

Har alltid tenkt 3. Men nå som jeg har 2, føles familien komplett:) Så da får tiden vise, er fortsatt ung om 10 år så da kan det hende at lysten på baby melder seg igjen;)

Skrevet

Drømmen er 5, men om det blir det er jeg ikke sikker på. Har 4, så det må bli noen år til i såfall.

Skrevet

2.

Mannen sin drøm er vel kanskje 1, så det kan vere eg etterkvart må justere drømmen.

Skrevet

Drømmen var alltid 2. Men da vi fikk det, ble drømmen 3... Så da får vi se om vi føler oss ferdig med det eller ei, når h*n har kommet ut til oss :) Lurer litt på om jeg noen gang vil få den "nå er vi ferdige"-følelsen, eller om vi bare må sette streken en plass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...